Gå til innhold

Narkis + stjålet S4 = Kræsj

Ranger emnet

NaitS-

Anbefalte innlegg

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by KaiFred

pent å gå ut med fullt navn på antatt gjerningsmann på den sida

der... :rolleyes:

men uansett kjipt å miste bilen sin på den måten der :(

Ja, når man er så forbanna idiot i huet så får han bare finne seg i det.. :rolleyes:

Dette var jo bare forferdelig kjipt :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Manuell

Ville ikke lagt ut navn var jeg dere! det er hvertfall ikke pent! ikke det at det er det å bøffe bil heller, men med tanke på familie eller venner er dette direkte uhøfflig!

Det er ikke jeg som har laget den siden, men skal si det til han som har laget den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Asim

Det jeg lurer på er hvordan klarer en narkis å stjele en S4?

Han som eide bilen parkerte uten for en pub, med motorn i gang, han gikk inn for å se etter en fyr. Når han kom ut var bilen borte.

Teori er når du vet alt, men ingen ting fungerer. Praksis er når alt fungerer, men du vet ikke hvorfor. Jeg kombinerer teori og praksis, så hos meg fungerer ingenting og jeg vet ikke hvorfor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Manuell

Ville ikke lagt ut navn var jeg dere! det er hvertfall ikke pent! ikke det at det er det å bøffe bil heller, men med tanke på familie eller venner er dette direkte uhøfflig!

Ja, da burde han ha tenkt på familie og venner før han bøffa bilen :D

Originally posted by phnx85

Han som eide bilen parkerte uten for en pub, med motorn i gang, han gikk inn for å se etter en fyr. Når han kom ut var bilen borte.

OH MY GOD, GI MANNEN ET DIPLOM! Det er jo utrolig smart å la bilen stå parkert utenfor puben med motoren i gang... lol lol lol

"The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994

"Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah

Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ideal

OH MY GOD, GI MANNEN ET DIPLOM! Det er jo utrolig smart å la bilen stå parkert utenfor puben med motoren i gang... lol lol lol

Men nu må du huske på at det er i Honningsvåg det skjedde å IKKE i Oslo, det er jo bare en vei ut derfra å det er gjennom en bomstasjon og at det er ikke akkurat så mye tyveri der oppe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider