NaitS- Skrevet April 4, 2004 Rapporter Share Skrevet April 4, 2004 Stakkars biln til en kompis av meg... :( En narkis tenkte han skulle ta sæ en tur med den, det endte jo ikke bra... Bilde av bilen etter den ble "lånt" av fyr'n, det kan ikke være artig å finne bilen sin sånn :mad: Flere bilder etter smellet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C0bra Skrevet April 4, 2004 Rapporter Share Skrevet April 4, 2004 Ikke kjekt når sånt skjer nei! Siter 84 i 50sonen, kan ta lappen igjen 19september. 91 mod BMW 520i Fk automotive !!!RADAR VARSLER FUKNER IKKE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fr3ddy- Skrevet April 4, 2004 Rapporter Share Skrevet April 4, 2004 ouch, kjipt :( Siter 98 mod Opel Vectra 1.6l 16v 84mod Mazda 929 2.0 (Vinterbil, solgt) x 84 mod Golf 2 1.6 (kjørt i hjel, ribba, hoggern) x 86 mod Golf 2 Gti (trøkt inn bak(rammeskeiv) :( x 82 mod Vw jetta mk1 Gli (Spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet April 4, 2004 Rapporter Share Skrevet April 4, 2004 Er jo bare å låse inn narkisen på et rom, med en svær sprøyte heroin. Han fikser vel resten selv da. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Outrage Skrevet April 4, 2004 Rapporter Share Skrevet April 4, 2004 Årh! Slikt svir i mine audi elskende øyne! GÅr ut ifra at dere skal ønske narkisen velkommen ut fra buret med et lite balltreparty? Håper ivertfall det! Kondolerer til kisen som mistet s4`en sin! Siter På bil jakt [86] Utslitt bruksbil ala riskoker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet April 4, 2004 Rapporter Share Skrevet April 4, 2004 J**v*a tulling.. arrrrrghhh:mad: :mad: Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet April 4, 2004 Rapporter Share Skrevet April 4, 2004 Det jeg lurer på er hvordan klarer en narkis å stjele en S4? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaiFred Skrevet April 4, 2004 Rapporter Share Skrevet April 4, 2004 pent å gå ut med fullt navn på antatt gjerningsmann på den sida der... :rolleyes: men uansett kjipt å miste bilen sin på den måten der :( Siter Life without knowledge is death in disguise... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet April 4, 2004 Rapporter Share Skrevet April 4, 2004 Originally posted by KaiFred pent å gå ut med fullt navn på antatt gjerningsmann på den sida der... :rolleyes: men uansett kjipt å miste bilen sin på den måten der :( Ja, når man er så forbanna idiot i huet så får han bare finne seg i det.. :rolleyes: Dette var jo bare forferdelig kjipt :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet April 4, 2004 Rapporter Share Skrevet April 4, 2004 Ville ikke lagt ut navn var jeg dere! det er hvertfall ikke pent! ikke det at det er det å bøffe bil heller, men med tanke på familie eller venner er dette direkte uhøfflig! Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NaitS- Skrevet April 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2004 Originally posted by Manuell Ville ikke lagt ut navn var jeg dere! det er hvertfall ikke pent! ikke det at det er det å bøffe bil heller, men med tanke på familie eller venner er dette direkte uhøfflig! Det er ikke jeg som har laget den siden, men skal si det til han som har laget den... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phnx85 Skrevet April 4, 2004 Rapporter Share Skrevet April 4, 2004 Originally posted by Asim Det jeg lurer på er hvordan klarer en narkis å stjele en S4? Han som eide bilen parkerte uten for en pub, med motorn i gang, han gikk inn for å se etter en fyr. Når han kom ut var bilen borte. Siter Teori er når du vet alt, men ingen ting fungerer. Praksis er når alt fungerer, men du vet ikke hvorfor. Jeg kombinerer teori og praksis, så hos meg fungerer ingenting og jeg vet ikke hvorfor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ideal Skrevet April 4, 2004 Rapporter Share Skrevet April 4, 2004 Originally posted by Manuell Ville ikke lagt ut navn var jeg dere! det er hvertfall ikke pent! ikke det at det er det å bøffe bil heller, men med tanke på familie eller venner er dette direkte uhøfflig! Ja, da burde han ha tenkt på familie og venner før han bøffa bilen :D Originally posted by phnx85 Han som eide bilen parkerte uten for en pub, med motorn i gang, han gikk inn for å se etter en fyr. Når han kom ut var bilen borte. OH MY GOD, GI MANNEN ET DIPLOM! Det er jo utrolig smart å la bilen stå parkert utenfor puben med motoren i gang... lol lol lol Siter "The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994 "Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NaitS- Skrevet April 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2004 Originally posted by Ideal OH MY GOD, GI MANNEN ET DIPLOM! Det er jo utrolig smart å la bilen stå parkert utenfor puben med motoren i gang... lol lol lol Men nu må du huske på at det er i Honningsvåg det skjedde å IKKE i Oslo, det er jo bare en vei ut derfra å det er gjennom en bomstasjon og at det er ikke akkurat så mye tyveri der oppe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astra Skrevet April 4, 2004 Rapporter Share Skrevet April 4, 2004 Hmm... Samme sak? http://www.dagbladet.no/nyheter/2004/04/04/395137.html Siter Medlem nr 927 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg