Ablaze Skrevet April 4, 2004 Rapporter Share Skrevet April 4, 2004 Bummererikk ellerno... hyggelig kar som msg'er meg på dc++ med [bilforumet.net] foran nicket sitt. Fikk ikke helt med meg hva han sa, fint om noen kan si meg om han er på denne siden i det hele tatt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet April 4, 2004 Rapporter Share Skrevet April 4, 2004 Sjekk iconet oppe til høyre. Trykk på de to små folka. Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 4, 2004 Rapporter Share Skrevet April 4, 2004 http://www.bilforumet.net/memberlist.php?s=&action=getall&what=<r=B&perpage=30&orderby=username&ausername=&ahomepage=&aicq=&aaim=&ayahoo=&joindateafter=&joindatebefore=&lastpostafter=&lastpostbefore=&postslower=0&postsupper=0&direction=ASC&pagenumber=12 bare å lete videre.. Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ablaze Skrevet April 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2004 Han hadde jo [bilforumet.net] foran nicket da, burde han ikke være admin ellerno her hvis han har det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet April 4, 2004 Rapporter Share Skrevet April 4, 2004 Originally posted by Ablaze Han hadde jo [bilforumet.net] foran nicket da, burde han ikke være admin ellerno her hvis han har det? Hvem som helst kan skrive det foran nicket sitt. ;) Trenger ikke å være noen admin. Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg