psychoExtreme Skrevet April 25, 2013 Rapporter Share Skrevet April 25, 2013 for en tid tilbake røk sikringen tilhørende bensinpumpa, erstattet den og har gått siden. men nå vil den ikke. har sjekket at pumpa leverer bensin til manifolden, sjekket gnist på plugger, og bensinpumperele, samt sikringer. alt ser ok ut. noen som har hatt samme problem? har ikke sett om det faktisk kommer bensin ut dysene og at pumpa ikke leverer nok, men mulig det er en enklere løsning? Siter Eg blir i godt humør av øl! Visste du at... -Menn bommer ikkje på doskåla fordi dei slurver, men for å markere sitt revir! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eljar Skrevet Juli 22, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2013 Da min b230f nekta å starte, selv om alt tilsynelatende var ok, så hadde registerreima hoppa over ett par tenner på akslingen til fordeleren. Tok bare ett år før jeg fant det ut.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg