PoloDude Skrevet April 4, 2004 Rapporter Share Skrevet April 4, 2004 Har spurt om produsenter av stabstag til Polo 6N her før men har rota det bort...... Hvordan mont disse? Er det forskjell på stab stag og tårnstag? Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet April 4, 2004 Rapporter Share Skrevet April 4, 2004 autospar selger f.eks.. her har du et bilde av stabstag i et motorrom Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet April 4, 2004 Rapporter Share Skrevet April 4, 2004 Kjøpte til min - men det passet ikke - kan se ut til at det er til polo ... Vi får teste det på din gou Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet April 5, 2004 Rapporter Share Skrevet April 5, 2004 Det på bilde er ikke et stabstag, men et fjærbeinsstag (tårnstag) H&R og Eibach lager stabstag til Polo, Weichers og Eibach lager fjærbeinsstag. Hold deg unna Supersport sine, de har vistnok samme kvaliteten som Barilla (les: spagetti) og har veldig dårlig rykte i Tyskland. Har selv Weichers fjørbeinsstag oppe og nede foran på min Polo Originally posted by Gou autospar selger f.eks.. her har du et bilde av stabstag i et motorrom Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet April 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2004 Men hva er forskjellen på stab og fjærbeins stag? og en nettadr til Weichers? Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet April 5, 2004 Rapporter Share Skrevet April 5, 2004 Stabstag (krengningshemmer) sitter mellom hjulene (på bærearmene) og forbinder høyre og venster hjul. Jobben dens er å motvirke krenging. Fjærbeinsstag sitter mellom topp eller bunn på fjærbeinet og har som oppgave å stive opp karosseriet Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmk Skrevet April 6, 2004 Rapporter Share Skrevet April 6, 2004 Originally posted by Polo Classic Det på bilde er ikke et stabstag, men et fjærbeinsstag (tårnstag) H&R og Eibach lager stabstag til Polo, Weichers og Eibach lager fjærbeinsstag. Hold deg unna Supersport sine, de har vistnok samme kvaliteten som Barilla (les: spagetti) og har veldig dårlig rykte i Tyskland. Har selv Weichers fjørbeinsstag oppe og nede foran på min Polo her er adressen: http://www.wiechers-sport.de/ her er bilder på min bil med wiecher montert på min 6NF!! Siter mercedes 230 E -92 nå..... (Solgt)Polo GTI-R........Improved edition Skandinavias beste Polo side Nordicpolo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G40Turbo Skrevet April 6, 2004 Rapporter Share Skrevet April 6, 2004 Jeg kjører med Weichers stag foran og bak og bur. Veldig bra pass form.....:) Siter Projekt Polo Projekt Vento Projekt Bora Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
msoer Skrevet April 6, 2004 Rapporter Share Skrevet April 6, 2004 hvor mye koster komplett kit til 6n a? noen som vet det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmk Skrevet April 6, 2004 Rapporter Share Skrevet April 6, 2004 Originally posted by msoer hvor mye koster komplett kit til 6n a? noen som vet det? skulle tippe på en ca 2000,- övre fram 1200,- undre fram 400,- bakre 400,- fins jo aluminium men da får du legge på en 30% till.... Siter mercedes 230 E -92 nå..... (Solgt)Polo GTI-R........Improved edition Skandinavias beste Polo side Nordicpolo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G40Turbo Skrevet April 6, 2004 Rapporter Share Skrevet April 6, 2004 Bar husk. At stag under bilen er ikke så bra for biler som er veldig mye senket som min, jeg har da ikke dette staget under bilen. Men har en org løsning på det. Siter Projekt Polo Projekt Vento Projekt Bora Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
msoer Skrevet April 6, 2004 Rapporter Share Skrevet April 6, 2004 bør ikke ha det jeg da med andre ord. bilen min er senka 100+ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmk Skrevet April 6, 2004 Rapporter Share Skrevet April 6, 2004 Originally posted by G40Turbo Bar husk. At stag under bilen er ikke så bra for biler som er veldig mye senket som min, jeg har da ikke dette staget under bilen. Men har en org løsning på det. min er senket ganske mye rundt 100 mm?!?!? funker fint, med vr6 leppe foran så er leppa og staget bilens laveste punkt....:D Siter mercedes 230 E -92 nå..... (Solgt)Polo GTI-R........Improved edition Skandinavias beste Polo side Nordicpolo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G40Turbo Skrevet April 6, 2004 Rapporter Share Skrevet April 6, 2004 Fungerer bedre på en 6N en en II Siter Projekt Polo Projekt Vento Projekt Bora Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet April 7, 2004 Rapporter Share Skrevet April 7, 2004 Polo 86c trenger det mer enn 6N, pga dårlig stivhet i karrosseri. Har hatt mitt i 2 år nå, og skal nok ha ett på vinterbilen også. Ikke noe stort problem at det er det laveste punktet. Har subbet nedi ett par ganger, da var bilen litt lavere enn nå, og jeg kjørte på 175/50-13 og hadde ca 30-50 mm klaring fra asfalteten. Det laveste punktet er jo midt i mellom forhjulene så det skaper bare problemer der det er dype spor i asfalten Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg