rfPolo Skrevet April 7, 2004 Rapporter Share Skrevet April 7, 2004 Originally posted by bmk Offtopic: Hva er det du har rundt gitteret i fangeren? Men så¨ontopic: Må man lage hull og greier i dempertårnet for å feste fjerbenstag? og er ikke dette litt kjipt med tanke på rust og sånt faenskap:) Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet April 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2004 VELDIG bra spm rfPolo...det lurer jeg også på!!!!!!!!! Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet April 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2004 Er det forresten noen som har vært borti en produsent ved navn Raid????? b4you kan levere det til Polo,men det var ikke særlig pent(hvis man skal begynne å fikse litt i motorrommet) Staget til Blueboy er veldig stilig(produsent?),men det kan hende jeg får 40% på Eibach stag så da er det vel muligens ikke noe å lure på............ Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmk Skrevet April 8, 2004 Rapporter Share Skrevet April 8, 2004 Originally posted by rfPolo Offtopic: Hva er det du har rundt gitteret i fangeren? Men så¨ontopic: Må man lage hull og greier i dempertårnet for å feste fjerbenstag? og er ikke dette litt kjipt med tanke på rust og sånt faenskap:) Gitteret har jeg köpt i sverige på noe som heter hornbach, egentlig en bygvare kjede men, kostet en 100,- for 60x100..:P dere skal ikke behöve og bore og lage hull og slikt.....det övre festes på boltene til dempertårnet, det undre på samme måte men i lenkarmene lr vad det heter....:P Siter mercedes 230 E -92 nå..... (Solgt)Polo GTI-R........Improved edition Skandinavias beste Polo side Nordicpolo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet April 8, 2004 Rapporter Share Skrevet April 8, 2004 Originally posted by bmk skulle tippe på en ca 2000,- övre fram 1200,- undre fram 400,- bakre 400,- fins jo aluminium men da får du legge på en 30% till.... Har fått priser på 1200 for hele settet - da til en golf 2 ... skal komme tilbake når jeg har fått sjekket litt. Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmk Skrevet April 8, 2004 Rapporter Share Skrevet April 8, 2004 Originally posted by Sonick Har fått priser på 1200 for hele settet - da til en golf 2 ... skal komme tilbake når jeg har fått sjekket litt. veldig ulikt fra merke till merke, prisen jeg gav var wiecher... vet at det fins de som er billigere ocg de som er dyrere..:P Siter mercedes 230 E -92 nå..... (Solgt)Polo GTI-R........Improved edition Skandinavias beste Polo side Nordicpolo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet April 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2004 Men sitter ikke da kjølevæske/frostvæske beholderen i veien???? Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VWGolfIIHFS Skrevet April 9, 2004 Rapporter Share Skrevet April 9, 2004 Originally posted by Sonick Har fått priser på 1200 for hele settet - da til en golf 2 ... skal komme tilbake når jeg har fått sjekket litt. ---------------------------------------- Hvor fikk du dette pristilbudet? MÅ få tak i dette settet,ruller for mye med rævva! Siter - 85 VW Golf G60 8vT - 87 VW Golf II 1,8 (Solgt) - 69 VW Boble (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G40Turbo Skrevet April 11, 2004 Rapporter Share Skrevet April 11, 2004 Originally posted by PoloDude Er det forresten noen som har vært borti en produsent ved navn Raid????? b4you kan levere det til Polo,men det var ikke særlig pent(hvis man skal begynne å fikse litt i motorrommet) Staget til Blueboy er veldig stilig(produsent?),men det kan hende jeg får 40% på Eibach stag så da er det vel muligens ikke noe å lure på............ Raid er et bra merke med har hett justering i staget, på de fleste modeller. Siter Projekt Polo Projekt Vento Projekt Bora Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G_Yog Skrevet April 12, 2004 Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 Man må vel borre hull? sitter jo ikke no bolter der fra før... ?? Bare i senter(toppen på dempern) snakker da 6n Siter PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav! MantaB-82: Slædde :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmk Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 Originally posted by G_Yog Man må vel borre hull? sitter jo ikke no bolter der fra før... ?? Bare i senter(toppen på dempern) snakker da 6n om du mener bak....(for å rette litt på meg selv lenger opp) så må man borre litt ja, men stab staget bak kommer på i mellom tårnene bak... det fölger med en liten adapter plate som du flytter frostvaeske beholderen med...:rolleyes: Siter mercedes 230 E -92 nå..... (Solgt)Polo GTI-R........Improved edition Skandinavias beste Polo side Nordicpolo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 Hvis man får på stabstag under foran.. da er bilen for høy.. ;) Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmk Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 Stab staget sitter nesten mellom hjulene og det er i prinsipp det höyeste punktet på en lav bil...:D så det stemmer dårlig....dessuten så blir kjöre egenskapene på en bilsom er senket for mye dårlige.....:rolleyes: Siter mercedes 230 E -92 nå..... (Solgt)Polo GTI-R........Improved edition Skandinavias beste Polo side Nordicpolo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 Originally posted by bmk om du mener bak....(for å rette litt på meg selv lenger opp) så må man borre litt ja, men stab staget bak kommer på i mellom tårnene bak... det fölger med en liten adapter plate som du flytter frostvaeske beholderen med...:rolleyes: er nå ikke noen bolter i tårnet foran heller på 6N, men Blueboy har jo sånnt, vet ikke han det? Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 Originally posted by bmk Stab staget sitter nesten mellom hjulene og det er i prinsipp det höyeste punktet på en lav bil...:D Nja, da er det isåfall forskjell på undersiden.. Satte på stabstag under på min, jekket bilen ned, og da sto staget i bakken.. og hjulene var 1cm over veien.. Ikke særlig hendig å kjøre med. Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg