FrodeM Skrevet April 4, 2004 Rapporter Share Skrevet April 4, 2004 Ønsker info om hvor jeg kan skaffe slikt utstyr, dette er til en 2000 mod. C200. Svar ønskes på fmyrvol@online.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peugeot4sale Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 Originally posted by FrodeM Ønsker info om hvor jeg kan skaffe slikt utstyr, dette er til en 2000 mod. C200. Svar ønskes på fmyrvol@online.no Trenger ikke utstyr.. -Vri tenningen på trinn 2 og trykk inn 0 knappen 2 ganger (innen 1 sec) -Vri av tenningen og press inn 0 knappen og hold inne. -Vri på tenningen til trinn 2 mens du holder knappen inne. -Vent til du får en kviterings pip :) da kan du slippe ;) Om dette ikke går, så finnes det en mulighet til... Siter 1996 Peugeot 605 SRDTX 2,5 Turbo Diesel (160hk/320NM).. Greenfilter, Chip (155), vannkjølt intercooler (ombygget), bygger om eksosanlegget til 2,5" med 2x2" ut nå (uten cat) finjustert Dieselpumpe, .. (målet er 180hk+ og 380NM+) Går godt opp til 220 km.t (speedofeil kun 3% målt med GPS).. 17" OZ Racing byttes mot 18" eller større!! kan betale mellomlegg.. Bolts: 5x108 (Peugeot).. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raytro Skrevet Februar 15, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2013 Løfter denne litt. Har en MB C200cdi, 2000 mod hvor jeg skulle ha fått nullstilt serviceidikator for hovedservice. har forsøkt framgangsmåten under, men det funket ikke. Hvilken annen mulighet finnes det, noen som vet? På forhånd takk for hjelpsomme svar. -Raytro Trenger ikke utstyr.. -Vri tenningen på trinn 2 og trykk inn 0 knappen 2 ganger (innen 1 sec) -Vri av tenningen og press inn 0 knappen og hold inne. -Vri på tenningen til trinn 2 mens du holder knappen inne. -Vent til du får en kviterings pip :) da kan du slippe ;) Om dette ikke går, så finnes det en mulighet til... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg