81 ascona b Skrevet April 27, 2013 Rapporter Share Skrevet April 27, 2013 Hei, jeg har en ascona b som jeg vurderer å sette i en 3,0 24v motor jeg har. lurer på om det er noen som har peiling på om dette kan bli godkjent, evt. hva som må gjøres for å få dette godkjent? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ascona75 Skrevet April 28, 2013 Rapporter Share Skrevet April 28, 2013 Karosseriet er godkjent til 300 Nm. (3,0 24V har 270 Nm.) Pink leverer bremser til 240 Hk. Mener Hippo hadde travers til 6`r, så er det hva dem sier om fjørene ? Finnes sikkert fjører der ute også (Manta i300 har jo 6`r) Om du ikke er medlem i Opel motorsport clubb så ville jeg vurdert dette, mange gode tipps å få der. Trodde dere kun kjørte Granada på Myre.. Siter Toyota Avensis 2013 Toyota Hiace 2008 Opel Rekord 1982 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen95 Skrevet April 29, 2013 Rapporter Share Skrevet April 29, 2013 eller så kan du jo selge asconan te meg ;) Siter Noen som har en Ascona B tilsalgs ? "send PM" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet April 30, 2013 Rapporter Share Skrevet April 30, 2013 Ascona B diesel har høyere for aksel vekt i vognkortet enn "vanlig" Ascona B. Kanskje diesel fjørene kan brukes. Men regner med at Hipo i tyskland har Tüv på alt sammen. Car Styling & Tuning by hipo autotechnik GmbH Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg