Fridjow Skrevet April 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2004 Originally posted by CrZy_T Kanskje fordi han ikke kom ut ? når jeg parkerer i enden av rekka så har jeg jo nok plass så jeg får delt Siter http://www.gatebil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet April 8, 2004 Rapporter Share Skrevet April 8, 2004 Halla fridjow, Kjipt å høre det med bilen din.. Men hvor ble det av fiaten?.... Solgt den?.... hehe.. Gjorde vel ikke det for at min gikk en smule bedre? :) neida.. Fet kjerre du har nå da... mvh RObert Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fridjow Skrevet April 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2004 Originally posted by Tape-R Halla fridjow, Kjipt å høre det med bilen din.. Men hvor ble det av fiaten?.... Solgt den?.... hehe.. Gjorde vel ikke det for at min gikk en smule bedre? :) neida.. Fet kjerre du har nå da... mvh RObert Sandblåste begge kanalene, bygde opp igjen rusta hjul bue,bygde opp igjen rusta dører. Greit fornøyd med resultatet. Så jeg tenkte at det kanskje ble noen små anmerkninger på noe teknisk på EU kontrollen. Nei da, kritisk rust i bæring + en del dritt med bak bremsene! Jeg var så dritt lei at fy faen! Så da sjekket jeg hva jeg fikk i lån, Kan ikke ta sikerhet i noe så da måtte jeg kjøpe en ganske ny bil! Ellers ville jeg prioritert ganske anerledes! Men opelen er grei den!:D Sto imellom den og en 318iS. Men de jeg fikk for samme pris hadde gått 100 000 mer så da ble det utelukket. Siter http://www.gatebil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet April 8, 2004 Rapporter Share Skrevet April 8, 2004 Originally posted by Fridjow Sandblåste begge kanalene, bygde opp igjen rusta hjul bue,bygde opp igjen rusta dører. Greit fornøyd med resultatet. Så jeg tenkte at det kanskje ble noen små anmerkninger på noe teknisk på EU kontrollen. Nei da, kritisk rust i bæring + en del dritt med bak bremsene! Jeg var så dritt lei at fy faen! Så da sjekket jeg hva jeg fikk i lån, Kan ikke ta sikerhet i noe så da måtte jeg kjøpe en ganske ny bil! Ellers ville jeg prioritert ganske anerledes! Men opelen er grei den!:D Sto imellom den og en 318iS. Men de jeg fikk for samme pris hadde gått 100 000 mer så da ble det utelukket. Hehe, bmw er ikke akkurat no førstevalg nei:) Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fridjow Skrevet April 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2004 Originally posted by Tape-R Hehe, bmw er ikke akkurat no førstevalg nei:) + iS er jo den nest nest kjippeste! Og det er mer Power i v6 ern:D Siter http://www.gatebil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg