Gå til innhold

Hærverk i byen!!

Ranger emnet

Fridjow

Anbefalte innlegg

Halla fridjow, Kjipt å høre det med bilen din..

Men hvor ble det av fiaten?.... Solgt den?.... hehe.. Gjorde vel ikke det for at min gikk en smule bedre? :) neida..

Fet kjerre du har nå da...

mvh RObert

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tape-R

Halla fridjow, Kjipt å høre det med bilen din..

Men hvor ble det av fiaten?.... Solgt den?.... hehe.. Gjorde vel ikke det for at min gikk en smule bedre? :) neida..

Fet kjerre du har nå da...

mvh RObert

Sandblåste begge kanalene, bygde opp igjen rusta hjul bue,bygde opp igjen rusta dører. Greit fornøyd med resultatet.

Så jeg tenkte at det kanskje ble noen små anmerkninger på noe teknisk på EU kontrollen.

Nei da, kritisk rust i bæring + en del dritt med bak bremsene!

Jeg var så dritt lei at fy faen!

Så da sjekket jeg hva jeg fikk i lån, Kan ikke ta sikerhet i noe så da måtte jeg kjøpe en ganske ny bil! Ellers ville jeg prioritert ganske anerledes!

Men opelen er grei den!:D

Sto imellom den og en 318iS. Men de jeg fikk for samme pris hadde gått 100 000 mer så da ble det utelukket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Fridjow

Sandblåste begge kanalene, bygde opp igjen rusta hjul bue,bygde opp igjen rusta dører. Greit fornøyd med resultatet.

Så jeg tenkte at det kanskje ble noen små anmerkninger på noe teknisk på EU kontrollen.

Nei da, kritisk rust i bæring + en del dritt med bak bremsene!

Jeg var så dritt lei at fy faen!

Så da sjekket jeg hva jeg fikk i lån, Kan ikke ta sikerhet i noe så da måtte jeg kjøpe en ganske ny bil! Ellers ville jeg prioritert ganske anerledes!

Men opelen er grei den!:D

Sto imellom den og en 318iS. Men de jeg fikk for samme pris hadde gått 100 000 mer så da ble det utelukket.

Hehe, bmw er ikke akkurat no førstevalg nei:)

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider