Rsele Skrevet Mai 6, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2013 Send en PM med e-post adresse så skal jeg sende deg svaret. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mai 6, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2013 Hvorfor ikke legge svaret ut her, er sikkert flere som er interessert i å lese det :) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Mai 6, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2013 Beklager Rsele, men det går ikke frem av svaret at det handler om en veteranbil. Gikk det frem av spørsmålet? Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rsele Skrevet Mai 6, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2013 Har sendt ny e-post. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Mai 6, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2013 Dette er jo et typisk "god dag man økseskaft" svar. For det første gjelder ikke vegtrafikkloven der denne bilen befant seg, da den omhandler biler i trafikk, for det andre så står det overhodet ikke noe om problemstillingen i de paragrafene Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rsele Skrevet Mai 6, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2013 Dette er jo et typisk "god dag man økseskaft" svar. For det første gjelder ikke vegtrafikkloven der denne bilen befant seg, da den omhandler biler i trafikk, for det andre så står det overhodet ikke noe om problemstillingen i de paragrafene Tenkte meg det... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasEK Skrevet Mai 6, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2013 Tenkte meg det... Du må vel snart innrømme nederlag her? Når du ikke har noen lov paragrafer så støtter deg opp, egne meninger er noe annet. :) Siter Medlem av Østfold Gatebilklubb: http://www.gatebilklubben.no/ Moderator på StreetMeet http://www.facebook.com/ChryslerStratusNeonSebring Vår neon :) "If in doubt, flat out!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwperformance Skrevet Mai 6, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2013 Kan si det rett ut at her er det ingen lover eller kloke huer på statens trangvesen så kan svare noe klokt EaglePilot reagerte på dette 1 Siter 04-Passat 3bg 97-Golf mk3 stv 09-Scirocco 1,4tsi 93-polo db drag 99-lupo'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Mai 6, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2013 Ja, man kan jo ikke ta skiltene fra en bil og straffe bileier for brudd på Vegtrafikkloven - forskrift om bruk av kjøretøy kapittel 2 Registrering § 2-1 til 2-6 Her er link, så kan alle lete- FOR 1990-01-25 nr 92: Forskrift om bruk av kjøretøy Håpløst. Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rsele Skrevet Mai 6, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2013 Ja, man kan jo ikke ta skiltene fra en bil og straffe bileier for brudd på Vegtrafikkloven - forskrift om bruk av kjøretøy kapittel 2 Registrering § 2-1 til 2-6Her er link, så kan alle lete- FOR 1990-01-25 nr 92: Forskrift om bruk av kjøretøy Håpløst. Bra at du ikke har lovgivende makt. Din tolkning av div regler er null verdt. Du så selv hva myndighetene skrev,og dessverre for deg så er det de som bestemmer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rsele Skrevet Mai 6, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2013 Du må vel snart innrømme nederlag her? Når du ikke har noen lov paragrafer så støtter deg opp, egne meninger er noe annet. :) Lover og paragrafer på dette fra SVV er sendt Mondeo. At han ikke godtar det får ikke jeg gjort noe med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Mai 6, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2013 Bra at du ikke har lovgivende makt. Din tolkning av div regler er null verdt. Du så selv hva myndighetene skrev,og dessverre for deg så er det de som bestemmer. Bra? For hvem? Saten som gikk glipp av 415 kr? Men nå er det heldigvis slik at Statens Vegvesen heller ikke har anledning til å straffe folk. Helt greit at min tolkning er null verdt. Men når myndighetene ikke klarer å vise hvilken paragraf han har forbrutt seg mot blir det værre. Paragraf 2,1-6 liksom. Det meste der er jo definisjoner EaglePilot reagerte på dette 1 Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Mai 6, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2013 Lover og paragrafer på dette fra SVV er sendt Mondeo. At han ikke godtar det får ikke jeg gjort noe med.De lovene og paragrafene er jo lagt ut her mange ggr tidligere. Det er ingen ting i de paragrafene som forteller hva trådstarter har forbrutt seg mot EaglePilot reagerte på dette 1 Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rsele Skrevet Mai 7, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2013 De lovene og paragrafene er jo lagt ut her mange ggr tidligere. Det er ingen ting i de paragrafene som forteller hva trådstarter har forbrutt seg mot Er jo det. Dette viser bare at du ikke forstår hva paragrafen sier. Uregistrert kjøretøy skal ikke ha kjennemerke! Det er hva trådstarter har forbrutt seg mot. Jeg er komfortabel med svaret fra SVV at du ikke godtar det får være ditt problem! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Mai 7, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2013 Er jo det. Dette viser bare at du ikke forstår hva paragrafen sier. Uregistrert kjøretøy skal ikke ha kjennemerke! Det er hva trådstarter har forbrutt seg mot. He he. Hjelp meg med å finne ut hvor i paragrafen det konkret står at uregistert bil ikke skal ha kjennemerke da. Det er det som må til for en straffereaksjon EaglePilot reagerte på dette 1 Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg