Bilpleie Gærning Skrevet September 12, 2013 Rapporter Share Skrevet September 12, 2013 Jeg antar du har fått forelegg for en trafikkforseelse,og det er forenklet forelegg. Det er ikke trafikkforseelse og ikke ett forenklet forelegg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rsele Skrevet September 12, 2013 Rapporter Share Skrevet September 12, 2013 Det er ikke trafikkforseelse og ikke ett forenklet forelegg. Som sakt før,forelegg blir registrert i strafferegisteret derfor erkjenner du skyld når du vedtar et forelegg. Reglene for dette kan du selv lese om. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pebe1 Skrevet September 26, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2013 Idag fikk jeg brev fra politiet igjen. Jeg ble skikkelig spent med ei gang og åpnet det. Der stod det: Saken henlagt pga bevisets stilling!!!!! Gjett om jeg er glad nå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tenk på alle de timene og hvor mye penger tullvesenet og politiet har brukt på dette, helt forgjeves. Jeg har hele tiden vært ganske sikker på jeg kom til å slippe unna. JEG VANT!!!!!!!:D Siter Opel Senator A 3.0E, 1983BMW 525 E12 (528i-motor), 1975Toyota Crown 2600 Deluxe, 1976 Mazda 616, 1976 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet September 26, 2013 Rapporter Share Skrevet September 26, 2013 Hvem hadde rett nå Rsele? Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pebe1 Skrevet September 26, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2013 Tipper nok han føler seg litt rar nå her i denne tråden... Men det hadde ikke blitt like mye diskusjon uten ham, og det er jo mye av hensikten med forumet:) Siter Opel Senator A 3.0E, 1983BMW 525 E12 (528i-motor), 1975Toyota Crown 2600 Deluxe, 1976 Mazda 616, 1976 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Solheim Skrevet September 26, 2013 Rapporter Share Skrevet September 26, 2013 Gratulerer med seieren :-) Siter Peugot 407SW Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg) VW Golf IV(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rsele Skrevet September 27, 2013 Rapporter Share Skrevet September 27, 2013 Hvem hadde rett nå Rsele? Henlagt pga bevisets stilling betyr ikke at det han har gjort er lovlig. Hadde det derimot stått intet straffbart forhold... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EaglePilot Skrevet September 27, 2013 Rapporter Share Skrevet September 27, 2013 Idag fikk jeg brev fra politiet igjen. Jeg ble skikkelig spent med ei gang og åpnet det. Der stod det: Saken henlagt pga bevisets stilling!!!!! Gjett om jeg er glad nå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tenk på alle de timene og hvor mye penger tullvesenet og politiet har brukt på dette, helt forgjeves. Jeg har hele tiden vært ganske sikker på jeg kom til å slippe unna. JEG VANT!!!!!!!:D Gratulerer med "seieren", men det var vel du og alle oss som var på DIN side som vant ........................ ! ? Siter Dersom alle alltid ville ha det beste, ville alle kjøre amerikansk bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet September 27, 2013 Rapporter Share Skrevet September 27, 2013 Henlagt pga bevisets stilling betyr ikke at det han har gjort er lovlig. Hadde det derimot stått intet straffbart forhold... Det betyr akkurat det samme som at det er ikke alltid ulovlig selv om det kommer ett forelegg i posten. #489 av Rsele Registrerer at jeg ikke tok feil i denne saken. Det var det derimot endel andre som gjorde.. #530 av Rsele Ser den,men det er ikke tvil om at TS har gjort noe straffbart og det og nekte og vedta dette gjør det bare dyrere for han selv. Saken kommer garantert ikke til og få noe annet utfall enn det den har idag. #542 av Rsele Jeg henviser til hvordan saken står pr nå og hva TS sier som står i forelegget. Du har skrevet endel ganger nå at han ikke har godtatt det så det har jeg fått med meg. Kan ikke se hvilken lov som skulle oppheve dokumentforfalskningen til TS. En henleggelse av denne saken er og tro på julenissen. #489 - Registrerer at du, Rsele tok feil :) #530 - Det ble billigere og saken fikk ett annet utfall. #542 - Jeg tror ikke på julenissen, men jaggu ble den henlagt alikevel. EaglePilot reagerte på dette 1 Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EaglePilot Skrevet September 27, 2013 Rapporter Share Skrevet September 27, 2013 Liker x 1000 om det var mulig!!!!!!!!!!!!!!! Siter Dersom alle alltid ville ha det beste, ville alle kjøre amerikansk bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet September 27, 2013 Rapporter Share Skrevet September 27, 2013 Gratulerer. :) Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pebe1 Skrevet September 30, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2013 Takk takk, endelig ble det en ende på denne saken:) Tusen takk for all støtten jeg har fått her, det har vært til god hjelp og holdt motet oppe:) Siter Opel Senator A 3.0E, 1983BMW 525 E12 (528i-motor), 1975Toyota Crown 2600 Deluxe, 1976 Mazda 616, 1976 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pebe1 Skrevet Oktober 1, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2013 Men idag fikk jeg brev fra Politiet igjen, om at tollvesenet hadde klaget på henleggelsen fordi de mener jeg satte på skiltene for å kjøre med bilen. Det har jeg ikke og da er det vanskelig å bevise det. Lykke til, løpet er kjørt...-.- :sleeping Siter Opel Senator A 3.0E, 1983BMW 525 E12 (528i-motor), 1975Toyota Crown 2600 Deluxe, 1976 Mazda 616, 1976 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Oktober 2, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2013 Tullvesenet syntes det var såpass viktig ja. Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rsele Skrevet Oktober 2, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2013 En sak som er henlagt pga beviset stilling kan bli gjennopptatt. Og hva skjuler seg bak bevisets stilling? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg