KåreSkiftnøkkel Skrevet April 29, 2013 Rapporter Share Skrevet April 29, 2013 Jeg venter min Amarok om en måneds tid. Jeg ser at Amarok er eneste VW som blir understellsbehandlet fra fabrikk, men er dette god nok behandling? Er det snakk om en tynnolje som er brukt, eller tilsvarende Tectyl? Hvis det er så som så med kvaliteten på behandlingen, vil jeg få min bil behandlet skikkelig. Har noen av dere tatt en skikkelig titt under bilen, og vet svaret? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TL3518 Skrevet April 29, 2013 Rapporter Share Skrevet April 29, 2013 Finnes ikke en dråpe olje/tectyl på bilen fra fabrikk. Amarok blir understellsbehandlet av møller når den kommer til Norge. Og ja, det er skikkelige greier. Er ikke lenge siden de begynnte med dette, da det viste seg at bilene rusta fort. Kjøpte du bilen før understellsbehandlinga ble innført blir du ikke tilbakekallt. Siter 1996mod Mercedes Benz E200 Classic.1984mod Suzuki RG250. 2005mod Yamaha MT01. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwperformance Skrevet April 29, 2013 Rapporter Share Skrevet April 29, 2013 Eg hadde ivertfall påført noe tynntecktyl under bare for å være sikker eg kjøpte ny scirocco i desember09 å2 år etterpå så det ikje mye fint ut under der Siter 04-Passat 3bg 97-Golf mk3 stv 09-Scirocco 1,4tsi 93-polo db drag 99-lupo'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg