MatsNorway Skrevet April 29, 2013 Rapporter Share Skrevet April 29, 2013 (endret) Hei Det ser ut som dette er forumkategorien å spørre i. Er det noen som har peil på regler rundt det å bytte rattstangen? jeg er lysten på å få en med kortere vandring. Ny rattstang kan koste 20k har jeg blitt fortalt og det er jeg villig til å betale. Men jeg er ganske sikker på at den norske stat har mange flotte regler som gjør dette ugreit om man ikke går riktig fram. Endret April 29, 2013 av MatsNorway Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet April 29, 2013 Rapporter Share Skrevet April 29, 2013 Ny tannstang du tenker på? Bytt i vei, kan ikke helt se hvordan DNS skal finne ut av dette ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MatsNorway Skrevet April 29, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2013 (endret) Kan skape problemer på EU kontroll når de bare får en runde hver vei. ;) Endret April 29, 2013 av MatsNorway Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mai 1, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2013 Bytt i vei, er ingen som kommer til å henge seg opp i dette om resten er som det skal. Det finnes mere tvilsomme måter å endre utvekslingen på, så lenge du snakker om å skifte komplett tannstang/snekke til en med kortere utveksling, så ser eg neppe noe galt i det. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Mai 1, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2013 Kan skape problemer på EU kontroll når de bare får en runde hver vei. ;) Så vidt meg bekjent inneholder ikke kontrollseddelen noe punkt for antall rattomdreininger:) Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MatsNorway Skrevet Mai 1, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2013 hmm. Vel. Får ringe å sjekke en dag. Se om jeg blir sendt til riktig person som kan sende meg noe på det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg