TravisBickle Skrevet April 29, 2013 Rapporter Share Skrevet April 29, 2013 Hei Når jeg bremser i lav fart kommer det en konstant, ganske høy pipe/hyle-lyd. Den samme lyden kommer når jeg svinger helt over til venstre og kjører sakte rundt i ring, men er da ikke konstant og kommer med jevne mellomrom. Noen som vet hva dette kan være? Siter 1985 Golf C 19E, 1.8 L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet April 29, 2013 Rapporter Share Skrevet April 29, 2013 Hvordan står det til med bremsebelegg og skiver da? Ble det brukt kobberpasta/alu.pasta ved montering av klosser? Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TravisBickle Skrevet April 29, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2013 Hvordan står det til med bremsebelegg og skiver da? Ble det brukt kobberpasta/alu.pasta ved montering av klosser? Jeg vet ikke hvordan det står til med disse tingene, for å være ærlig har jeg ikke så mye peiling- dette er min første bil. Jeg skal legge om til sommerdekk snart, hva skal jeg se etter? Det er nok samme skiver/bremseklosser/hjullager som stod på da den rullet ut av fabrikken i 1985... Siter 1985 Golf C 19E, 1.8 L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet April 29, 2013 Rapporter Share Skrevet April 29, 2013 Se etter stor slitekant på skivene og lite belegg på klosser. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TravisBickle Skrevet April 29, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2013 Takker for svar. Får man kjøpt slikt belegg på Statoil? Siter 1985 Golf C 19E, 1.8 L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet April 29, 2013 Rapporter Share Skrevet April 29, 2013 Om klosser og skiver er fra 1985, da er det sannelig på tide at du bytter de. Og nei, de har lite slikt på Statoil, må til Mekonomen, Bilxtra, Biltema, Møller eller lignende. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TravisBickle Skrevet April 29, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2013 Om klosser og skiver er fra 1985, da er det sannelig på tide at du bytter de. Og nei, de har lite slikt på Statoil, må til Mekonomen, Bilxtra, Biltema, Møller eller lignende. Ok, får koste litt på bilen i sommer... Siter 1985 Golf C 19E, 1.8 L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg