Gå til innhold

Bilder av Carzone-leppa

Arnta

Anbefalte innlegg

• Svar 90
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Oberon77

Hmm. Joa, om du vil at bilen skal se ut som om den er med i et rally championship så er det jo bra, men på biler som er beregnet for vanlig trafikk så blir det nesten litt harry. I likhet med Wunderbaum og terninger. Men hver sin smak. Alle har rett til å style sin bil slik de selv vil :)

Ja, det er klokt sagt av deg, Oberon77. Er enig med deg med deg.

BILEN MIN: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=86456

K&N innsats filter selges!

Det er bagatellene som skaper de store konfliktene, fordi prinsippene teller mer enn sunn fornuft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by dudeskyline

Ja, det er klokt sagt av deg, Oberon77. Er enig med deg med deg.

Jeg håper virkelig ikke at det er DIN bil i den avataren du har.. for da har du bajsa på leggen for lenge siden:)

Den hylla du har på bakluka der hører hjemme på museum!

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå synes jeg at sponsorer og slikt ser litt tøffer eut på en bil som er fullført i stilen, enn å kjøre puma, drager, sverd og anne fast'n dumbæs dekaler på kjerra si!... væffal når du kjører en gammal nedrusta camry med masse flammer på!

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem gidder å ha en rusten bil med dekaler på da? Altså, man kan jo ikke gjøre en rusthaug fet samma hvor mye man klistrer på den, Men er bilen strøken så må man få ha det man SELV synes er tøft på den.

Hørte av 3 stykker i går at bilen min har blitt råtøff. Så lenge den er strøken og pen, så skal det så lite til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Oberon77

Hørte av 3 stykker i går at bilen min har blitt råtøff. Så lenge den er strøken og pen, så skal det så lite til :)

huff. velkommen til min verden der halve norge snur seg etter bilen din!

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tape-R

huff. velkommen til min verden der halve norge snur seg etter bilen din!

Du får finne deg noen andre å hakke på. Har ikke sansen for sånne som deg som tror de vet alt og at det de gjør, alt det de eier er det beste. Det er noe irriterende ved hele deg. Ha en fin dag, gutten min!

BILEN MIN: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=86456

K&N innsats filter selges!

Det er bagatellene som skaper de store konfliktene, fordi prinsippene teller mer enn sunn fornuft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TAPE-R: Du liker din bil, andre ikke. Andre liker sine biler, og du ikke. Er vel ikke noe gøy at alle liker det samme? Ser at du er fornøyd med dekoret ditt.

'07 Ford disConnect 220LX

'98 Audi Cabrio

x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja. Godt å se at barnehage mentaliteten lever i beste vellgående for noen. Tape-r er et godt eksempel på at janteloven lever på sitt beste.

Om du har så mye dritt å slenge om andre. Hvorfor kan du ikke bare holde deg på Ford forumet ellernoe? Ingen her som har bedt deg poste nedverdigende kommentarer om andre. Om det er så vanskelig for deg å forstå at vi alle har forskjellig smak så synes jeg synd på deg.

Nok om det temaet. Nå har denne tråden vært OFF-topic lenge nok.

Må få meg sånn leppe foran og cup-vings på sidene :) Det tror jeg blir bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tape-R: Regner med at det er din bil du har i avataren. Syns den spoileren der ikke er helt ulik den på primeraen. Og hvis du mener den er stygg så tror jeg du tråkker litt i salaten her. (Noe som ikke er helt ukjent har jeg lest/hørt)

'98 Audi Cabrio

x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sporer på igjen. Fikk Cupwingsa mine her og dagen. Så nå venter jeg på noe småtteri så er alt i boks.

'98 Audi Cabrio

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fyy faen å mye unger her da!

Tåler dere ikke å¨høre litt kritik før dere begynner med sutring eller?herregud sa jo bare at den vingen ikke passa på bilen! slapp ¨nå av litta... Du som skryter på deg at det er 3-4 stk som sier at bilen din blir feeeeeeet burde vel tåle at 1 sier NEI...

god damn!

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by dudeskyline

Du får finne deg noen andre å hakke på. Har ikke sansen for sånne som deg som tror de vet alt og at det de gjør, alt det de eier er det beste. Det er noe irriterende ved hele deg. Ha en fin dag, gutten min!

*lættis*

For det andre... JEG HAKKER IKKE PÅ NOEN! har du hørt om å komentere? DU tålte visst ikke å høre at den vingen ikke passa på bilen din..... Hvorfor det?.. Hørt det før?....

herregud. slapp av litt! DU kan komentere bilen min så mye du vil. men jeg føler meg stolt med nesa i været for det jeg gjør på bilen min kommer ikke du i nærheten av! Å bygge noe eget ut av sin bil enn å kjøpe å lime på, er 2 forsjellige ting!

og by the way.. den vingen jeg har på bilen min,........ den er beregnet og kler hekken min... sorry å ikke kunne si det samma til deg.....

Jenta mi.....

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider