x-cell81 Skrevet April 30, 2013 Rapporter Share Skrevet April 30, 2013 Snuten vil ha meg til å erkjenne 128kmh i 70 sone i forbindelse med unlatelse å stoppe for politiet, det finnes ikke noen godkjent måling eller bevis for hvor fort jeg har kjørt.. Er vel bare å nekte plent?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet April 30, 2013 Rapporter Share Skrevet April 30, 2013 Hadde de flere vitne? (Flere politifolk) Og du var alene? Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x-cell81 Skrevet April 30, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2013 Ja det var 2 stk i den mondeoen, har det noe å si når de ikke har godkjent måling, dette er den farten de selv har hatt på et tidspunkt, men da var jeg long gone å holdt en helt annen hastighet for å si det sånn, er bare så jævla trasig, ble ikke oppsøkt før 1 uke etter de hadde vistnok fått med seg regnr. juristen sendte saken tilbake te snuten for å få oppklart det med 128kmh å da ringer de til meg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet April 30, 2013 Rapporter Share Skrevet April 30, 2013 Blir jo 2 mot 1 da. For høy fart + at du stakk fra politiet. De har måleutstyr i bilen, men om du bare kjørte fra de så har de nok ikke fått målt hastigheten din 100%, men da kan de dra inn uaktsomt kjøring istedenfor Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x-cell81 Skrevet April 30, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2013 Nei de har ikke annet en speedometeret i den bilen er en vanlig sivil bil, er lokal her jeg ble tatt så vi har greie på sånnt, prøver bare å unngå at inndragelses tiden blir lengre pga enda mer dumskap :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet April 30, 2013 Rapporter Share Skrevet April 30, 2013 Om du erkjenner dumskapen din med politiet, si at du kjørte for fort, det var dumt og bla bla bla så bruker straffen å bli lavere. Kanskje du slipper unna med bot på noen tusen. Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x-cell81 Skrevet April 30, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2013 Ja jeg har erkjent å kjøre i fra de, men føler bare de prøver å lure meg til å tilstå enda mer. boten blir nå som den blir uansett, jaja får tenke litt på det til han ringer opp igjen, kjører audi du og eller er det bare bilde? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet April 30, 2013 Rapporter Share Skrevet April 30, 2013 Signatur Bil: 99 Audi A6 stasjonsvogn, 1.9 TDI Jepp, kjører Audi. Og er bilen min det er bilde av Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjas&mas Skrevet April 30, 2013 Rapporter Share Skrevet April 30, 2013 Det kommer jo litt an på hva du legger i "godkjent måling"... Speedometeret til politibilen vil jo være nok til å sansyliggjøre at du har kjørt for fort, typisk hvis de har holdt 128 og du har dratt fra vil dette kunne brukes. Det er selvsagt noen krav som politiet må etterleve for å benytte en slik måling. Sist jeg sjekket måtte de ha kontrollmålt bilens speedometer i løpet av de siste 30.000 kilometer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vistaprint Skrevet Mai 17, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2013 Snuten vil ha meg til å erkjenne 128kmh i 70 sone i forbindelse med unlatelse å stoppe for politiet, det finnes ikke noen godkjent måling eller bevis for hvor fort jeg har kjørt.. Er vel bare å nekte plent?? Hvorfor kjørte du fra dem egentlig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Mai 17, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2013 Fartsovertredelser gir ytterst sjelden strafferabatt, så ser ingen grunn til å tilstå. Hadde de hatt godkjent måling hadde de ikke trengt noen erkjennelse fra deg. Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet Mai 25, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2013 Politiet kan bruke sitt eget speedometer til å fastslå hastigheten til en bil de måler. Det de da skal gjøre, er å gi deg en sikkerhetsmargin sånn at de sikkre på at du ikke blir tatt i høyere hastighet enn det du har kjørt. Dette står det klart og tydelig skrevet ned i reglemanget som politiet bruker. Måten du har skrevet på, så vil jeg anslå at du har kjørt mye raskere enn 128 kmt? Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg