oleaga Skrevet April 30, 2013 Rapporter Share Skrevet April 30, 2013 Hei! Jeg trenger å lakere flere deler: støtfanger, skjerm og kanske panser. Er det noen i stavanger område som vil ta den jobb? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf2td Skrevet April 30, 2013 Rapporter Share Skrevet April 30, 2013 trenger litt lakk jeg også. ei bakluke audi c4. 100%rustfri. kansje få en god pris om vi er flere?. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renax Skrevet Mai 3, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2013 Melder meg på lista over folk som trenger noe lakkert:) (panser til passaten:)) Siter -Passat 90 mod 1,8l [bruksbil] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwperformance Skrevet Mai 3, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2013 Dokker har jo like mange lakk verksteder i stv å jæren så kebab sjapper så ser ikje heelt problemet Siter 04-Passat 3bg 97-Golf mk3 stv 09-Scirocco 1,4tsi 93-polo db drag 99-lupo'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwvento Skrevet Mai 4, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2013 Micropaint.no Siter "Ingen ting er umulig,det er bare litt vanskeligere og få til" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renax Skrevet Mai 5, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2013 Dokker har jo like mange lakk verksteder i stv å jæren så kebab sjapper så ser ikje heelt problemet Neida, om du vil betale kan jeg fint gå på møller å få det lakket jeg, men det har vel noe med pris å gjøre... Lakkereren på Forus har jeg god erfaring med, men han ville ha 4k for å lakke panseret mitt, og det synes jeg ble for mye... Siter -Passat 90 mod 1,8l [bruksbil] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf2td Skrevet Mai 5, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2013 Dokker har jo like mange lakk verksteder i stv å jæren så kebab sjapper så ser ikje heelt problemet hjelper det når de skal ha 6000,- for lakk på ei bakluke i svart blank? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwperformance Skrevet Mai 5, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2013 Å herre helvet ja da forstår eg dokker godt ...ka i hampen har dem i timelønn i stavanger Siter 04-Passat 3bg 97-Golf mk3 stv 09-Scirocco 1,4tsi 93-polo db drag 99-lupo'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg