Gå til innhold

BMW 320I E36 bensin forbruk

Ranger emnet


georg19

Anbefalte innlegg

Hey, jeg har en bmw 320I som bruker alt for møkje bensin og har alt for stort utslepp på grunn av dette (kom ikke gjennom EU-Kontroll på grunn av det), så jeg lurte på om noen hadde forslag på hva jeg kunne gjøre får å få dette til å gå ned?

 

Å jeg har en bremse pedal som heller ikke fungere helt, uansett for mange ganger du trør på den blir den ikke hard, men har luftet bremsene å alt og den leker ingen plass så hva kan dette skylles?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Open the hood of your car and locate the brake fluid reservoir. It will be towards the back of the engine bay and will be a plastic cylinder filled with hydraulic fluid. If you have a manual transmission car, there will be two of these; the brake fluid reservoir is the larger one.

 

2

 

 

Have someone else sit inside your car and apply pressure to the brake pedal as you observe the brake fluid reservoir. If you notice fluid swirl or bubbles forming in the reservoir as they press on the brake, then your master cylinder is not functioning properly and will most likely need to be replaced.

 

Noen bresesylinderer får du reperasjonsett til,se om det finnes til din bil.

 

 

 

Read more: How to Test the Brake Master Cylinder | eHow.com How to Test the Brake Master Cylinder | eHow.com

Endret av rainman

Peugot 407SW

Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg)

VW Golf IV(solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

høyre bak så venstre bak så høyre foran så venstre foran meiner det er den rekefølgen som gjelder din bil,om du ikkje har bremselufter så bruk ein gjenomsiktig slange.

Dette synes eg gjør lufting lettere da ser du boblene mye lettere,av og til synest eg det e knall lett og lufte andre ganger krever det litt mer lufting for og få systemet tomt for luft.

Gjenta lufterekefølgen flere ganger,lykke til :-)

Peugot 407SW

Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg)

VW Golf IV(solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår