Gå til innhold

buktbil som koster mellom 10 og 20 000

Ranger emnet

Rubenevo

Anbefalte innlegg

det jeg legger i ordet morsom vil være at den ligger fint på veien, akselerasjon ikke er helt på bånn og litt sprek :P og gjerne litt lyd, men det er ikke viktig

har du link til en av de bilene du sa?

har du også flere alternativer?

Endret av Rubenevo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får ikke alt det for 10-20 tusen.

Et gammelt visdomsord innen bilverden sier at du maks kan få 2 av disse 3 kriteriene samtidig: "SPREK - DRIFTSSIKKER - BILLIG"

Kanskje flåsete sagt, men i stort sett alle tilfeller viser det seg å stemme svært bra. Det fornuftige valget her vil jeg si er en Corolla mellom 92 og 97-modell, med 1.6 liters motor. Den har vel 114hk mener jeg, og er passe kvikk og rask. Og ikke minst billig og driftssikker. Det er langt imellom 1.6-utgavene, da 1.3 så ut til å være bestselgeren på den tida.

Denne for eksempel: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=41159516

Endret av JChE

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilforumet.no
Super Moderator

PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har du biler som er meget driftsikre, billige i drift, billig forsikring, bruker lite suppe, sportslige og kjøre, ser bra ut og du får endel tøft og morsomt tilbehør til disse også. Nissan Primera P11-144 har jeg selv hatt utstyrt med 19 tommere og det var meget bøst :) Når jeg solgte den hadde den gått godt over 340000km, men allikavel i topp stand med et godt vedlihehold.

Nissan Primera 1,8 sport 2000, 193 400 km, kr 25 000,- -

Nissan Primera 1,8 EL.vindu, fjernstyrt sentrallås 1999, 185 000

98 Audi A6 Avant 4B,C5 2,4 30V

Lenke til kommentar
Del på andre sider