Gå til innhold

Belysning mangler i dashbord.

Ranger emnet

Satanoperca

Anbefalte innlegg

Hei

har akkurat fått kjøpt en slik sak som faktisk kun hadde rulla 90 K , bilen ser helt fin ut ingen rust eller bulker ren og pen i seter osv. den er ikke hverken senket eller noe (kommer heller ikke til å bli det).

Alt virker etter hva jeg har funnet ut bortsett fra en ting....innvendig lys i dashbord ..eller det lyser helt til venstre ..det skal lyse mer inni der?? og det skal lyse i eller rundt ved varme apparatet?..er det andre steder det skal lyse???

Eneste jeg kunne tenke meg å gjøre med den er å fått fatt i noen andre felger men i normal dimensjon dvs 13" til normale dekker, noen som har noe slikt liggende til en vettug pris i nærheten av drammen???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal lyse i alle brytere, i varmeapparatet og inni displayene. Displayet kan du ta ut og sette i nye lyspærer uten noe særlig problem. Det er verre med bryterne, da er det lettere å dra på skroten og finne noen med lys i. Usikker på hvordan man fikser lyset i varmeapparatet.

2000 Subaru Forester S Turbo

TS 2000 Audi A4 1,8 TSQ Avant

X 1996 Audi A4 1,8 Quattro Avant

P 1989 VW Golf <p>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Golf2.dk - Guide: Udskiftning af lys i instrumenteringen på Golf II

Guide til demontering av "rammen" for å komme til og skifte belysning i instrumentpanelet :) - Ser vanskeligere ut enn det er -jeg skiftet til hvit på min gamle på en halvtime ;)

Golf2.dk - Guide: Blåt lys i org. kontakter...

Skifte av belysning i knapper -trenger ikke bruke blå dioder som guiden sier såklart, men troooor du må lodde uansett.

Golf2.dk - Guide: Diodelys i varmevælger

Varmeapparat. Her har han valgt å putte inn en diode, men du ser hvordan du demonterer, og kan sette inn en ny pære :)

-Men sjekk sikringer før du går i gang da, at det ikke er en sikring for instrumentbelysning som er røket (lite sansynlig siden du har et lys igjen i instrumentpanel, men sjekk likevel!)

Golf 2 tar seg bra ut på 15" om en ikke skal senke, på 195/50-55 dekk :) Finner de over alt på finn. 4x100 boltsirkel, husker ikke innpress/ET :)

Endret av Boneripper

"Exhaust go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster" - Jeremy Clarkson

2005 Passat 1,9TDI | [x]2004 Mondeo 2.0TDci - solgt | [x]1994 Corsa 1,4 - solgt | [x]1990 Golf 2 1,6 - solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider