yamahamm Skrevet Mai 1, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2013 (endret) hei. har kjøpt en sharan 2005mod nettopp, "fin" og praktisk bil. men jeg ser det står skrevet SEG på bakluken, noen som vet hva det står for?? Endret Mai 1, 2013 av yamahamm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yamahamm Skrevet Mai 1, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2013 ingen som vet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mai 2, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2013 høres ikke originalt ut... ser de annerledes ut enn resten av bokstavene? De selger jo bokstaver og tall på Torshov bilrekvisita og lignende, kanskje forrige eier som har hatt en fiks ide? Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yamahamm Skrevet Mai 2, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2013 di er ikke lik som di originale nei. men jeg mener å huske noe om att SEG har noe med tuning/understell å gjøre, men jeg kan blande di med noen av di andre som for eksempel AMG osv. men finner ingenting når jeg googler det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Mai 2, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2013 VAG har ingen forkortelse SEG på noen modeller. Er nok tidligere eier som har fått ett illebefinnende :) Quattro73 reagerte på dette 1 Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yamahamm Skrevet Mai 2, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2013 ja er nok mye mulig det. hadde bare vært artig å finne ut hva dem sto for:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mai 2, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2013 Kan det være forbokstavene til forrige eier tro? Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yamahamm Skrevet Mai 2, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2013 ja kan godt hende det er til en tidligere eier. er importert så den har gått 1år i tyskland før den kom til norge så mye mulig noen der har hatt det artig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Skodbo Skrevet Januar 11, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2014 Hei. SEG Sanco Knut Sande var et firma som importerte Sharan fra Tyskland. Firma holdt til på Nesøya, men eksisterer ikke mer. Bilene skal ha vært brukt som firmabiler i WV konsernet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yamahamm Skrevet Januar 18, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2014 Aha, ja da var det oppklart. Takker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg