Vincent Valentine Skrevet Mai 1, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2013 (endret) Heisann! For en stund siden byttet jeg bort min opel astra gsi mot en 85mod. jetta, med en stakkars 1,6l under panseret. Jeg har planer om å ha den som vinterbil når jeg får tilbake førerkortet mitt :) Som dere ser har en tidligere eier fått en søt liten tiger på panseret. Panseret skal av så fort som mulig og henges opp i garasjen til pynt :) Ellers har bilen noen SKIKKELIG ukomfortable FK stoler fremme (som skal kastes så fort jeg får kloa i nytt interiør), hengerfeste har den også! Er vel ikke svære greiene man kan dra med denne bilen, så det er vel der mest til pynt. Sist jeg sjekket var bilen akkurat passert 260.000km. så med godt stell skal vel denne klare å holde ut noen år til tenker jeg :) Førsteprioritet akkurat nå er å få bilen godkjent igjen. Planer jeg har for bilen: - Kaste ut det stygge, ekle interiøret så fort jeg får tak i nytt - Montere ekstralys med xenon - Bytte til originale fjører, eventuelt justerbart senkesett - ta en liten service (bytte olje, oljefilter og luftfilter) - Bytte panser - Montere litt stereo - montere kupèvarmer Og ellers fikse div. småting jeg kommer over etterhvert. Dersom noen har en strøken luftfilterboks liggende som er til salgs, send meg en PM! Endret Mai 1, 2013 av Vincent Valentine Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet Mai 2, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2013 ser pen ut denne! :) men få lakkert eller kast det panseret haha :) kjøp justerbart senkesett, blir sikkert like billigt som og kjøpe nye orginaldempere :) Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vincent Valentine Skrevet Mai 2, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2013 Ser grei ut på avstand ja :) men begynder man å se på detaljene finner man fort mange feil.. skal ha nytt panser, så jeg kan ha det som står på nå til pynt i garasjen ;) I første omgang blir det nok å få tak i noen brukte originale fjører, så jeg får den på veien igjen så fort som mulig. Handlet en del verktøy i dag, så om jeg er heldig får jeg begynde på bilen allerede denne helgen :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vincent Valentine Skrevet Mai 7, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2013 Fikk satt i nytt batteri i helgen og prøvde å starte, men det hadde den virkelig ikke lyst til.. Så til helgen blir det feilsøking! motor går rundt uten problem, men det virker som det ikke er kompresjon. Håper egentlig at det er så alvorlig at jeg må legge penger i ny motor :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vincent Valentine Skrevet Mai 7, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2013 Er det forresten noen som har dørtrekk til salgs? eventuelt komplett interiør? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg