Strandern Skrevet Mai 2, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2013 Mårnings! Jeg kommer til å være den stolte eier av en Volvo L3314 Felt om ikke så lenge, og tenker å gjøre om dette til en "guttebil", dvs ha av tak, fikse grill og litt mer komfortable seter baki. Jeg skulle gjerne hatt et lydanlegg også, men på dette feltet er jeg heller blank. Er det noen som har noen gode tips til hva jeg må ha, hvordan kabler burde trekkes osv? Det er 24-volt anlegg på bilen, men det fikses lett med en 12-volt omformer fra Biltema. Takker for all hjelp ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heenster Skrevet Mai 2, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2013 Du får kjøpt 24V bilstereo. Du må jo ha en cd spiller, høyttalere, subwoofer(e), forsterker(e), strømkabel, jordingskabel, signalkabler, remote, AGM batterier, lyddemping, etc.... Men blir veldig vanskelig og hjelpe deg når du ikke har opplyst budjettet du har på dette :) Siter 98 Audi A6 Avant 4B,C5 2,4 30V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strandern Skrevet Mai 2, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2013 Budsjettet blir vel på en 7000-10000 kroner. Behøver ikke være noe meget fancy. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Mai 2, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2013 (endret) Det er 24-volt anlegg på bilen, men det fikses lett med en 12-volt omformer fra Biltema. Tviler på at en 12volts omformer fra biltema klarer å dra en spiller og forsterker med høytalere. Best om du får tak i 24volt utstyr. (spiller og forsterker) Endret Mai 2, 2013 av TKarlsen Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Europcar Skrevet Mai 2, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2013 Ser du har et budsjett på 7-10 laken. Her har du en fin forsterker om ikke annet. Forsterker: 2990,- DLS CAT 31 24V http://strommen-bilradio.no/product_info.php?manufacturers_id=20&products_id=983 Siter Mvh Stine Hansen Kjører en 1994 Audi S6 4.2 og en 1999 Audi A6 2,4 Girl Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Mai 2, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2013 Spiller: Pioneer MVH-350BT - Mediaspiller - Autodesign AS Forsterker: Mosconi GLADEN ONE 120.4 24volt - Autodesign AS Høyttalere: 6.5" - 16cm - Autodesign AS Sub: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg