Gå til innhold

rødt interiør :( ??!

Ranger emnet

G_Yog

Anbefalte innlegg

Det er originalt med rødt interiør i polo6ngti.. Jeg har ikke helt sansen for dette(bilen er i sølv)og lurte på om noen hadde no erfaringer med å skifte farge på stoffet på dørsidene?? trekke om?? noen som vet om noen som driver med detta på østlandet?? tekstilspray.. funker det no bra? Og om noen skulle være interresert i røde dørsider så er det vel mulig vi kan bytte med litt mellomlegg... MR_Simba?? beltene er også røde...

int_2.JPG

PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser

Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav!

MantaB-82: Slædde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kikket endel på Polo Gti før jeg kjøpte corradoen og er ikke fan av det røde interiøret jeg heller!! Mine tanker den gangen gikk mot å få tak i et nytt (brukt) interiør, helst fra tyskland (billigere og større utvalg), men NBS har jo bl.a et Colour consept int liggende.

Vi snakker jo da en pris litt høyere enn litt tekstil spray, men resultatet vil jo garantert bli bra.

Må da være en del polo interiør liggende hos norske skraphandler, folk med polo kræsjer også en gang i blandt! :)

- Audi 80 B4

x VW Corrado G60 1991

x -VW Boble Roadster cab 1972

x - Chevrolet G20 Starcraft 6.2D (fet russebil!) http://www.studio84.tk

x -VW Golf IV 1.6 1999

x -Honda prelude 2.0i 1996

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns du skal beholde det jeg :) er jo ikke hver dag man ser slikt.. sjøl om det ikke var pent liksom.. så syns jeg det var litt stilig.. akkurat som fire and ice :)

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12000kr var vel kanskje litt i drøyeste laget, men nå er ikke NBS kjent for å være billigst i byen da... Så med litt tolmodighet og tid til å lete burde det dukket opp noe brukans for en rimeligere penge. Eller så går det jo an å trekke det om, vet ikke hvor mye en salmaker skulle hatt for det jeg? noen som vet? da får man det jo akkurat slik man vil ha det også...

mener å huske det var blått/sort det på NBS, og var bare til Polo, men de har et Recaro interiør fra Golf GTI som jeg kikka på da jeg hadde golfen, men syntes 16000kr el hva de skulle ha var fvel drøyt...

- Audi 80 B4

x VW Corrado G60 1991

x -VW Golf IV 1.6 1999

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva slags golf snakker vi egentlig I, II, III, IV el V? får jo sort CC interiør til golf III. Om det passer om hverandre vet jeg ikke, men har sett golf IV stoler i Polo 6n.

- Audi 80 B4

x VW Corrado G60 1991

x -VW Golf IV 1.6 1999

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ha no blå silikonslanger og stæsj.. og da kræsjer det så jævli med rødt.. Forskjellig farger i motorrom og interiør.. nah.. vil ha litt mer helhet... ska inn no cobra stoler og... synes sølv å blått er mer knæsj..

PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser

Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav!

MantaB-82: Slædde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider