G_Yog Skrevet April 4, 2004 Rapporter Share Skrevet April 4, 2004 Det er originalt med rødt interiør i polo6ngti.. Jeg har ikke helt sansen for dette(bilen er i sølv)og lurte på om noen hadde no erfaringer med å skifte farge på stoffet på dørsidene?? trekke om?? noen som vet om noen som driver med detta på østlandet?? tekstilspray.. funker det no bra? Og om noen skulle være interresert i røde dørsider så er det vel mulig vi kan bytte med litt mellomlegg... MR_Simba?? beltene er også røde... Siter PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav! MantaB-82: Slædde :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjepson Skrevet April 4, 2004 Rapporter Share Skrevet April 4, 2004 jeg og har ofte lurt på beste måten å gjøre dette... ser så jevla mange fine interiør i tyskland. Hvis noen har erfaring med tekstilspray så si ifra. Eller kanskje det finnes en guide på nettet ang. interiør? Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet April 6, 2004 Rapporter Share Skrevet April 6, 2004 finnes det ikke en lakk for slikt? jeg mener jeg stod å prata med en kar på ais eller.no slikt om vinyl lakk til taket på en gammel bil. men det ble aldri noe av det desverre. Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VWfanatic Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 Kikket endel på Polo Gti før jeg kjøpte corradoen og er ikke fan av det røde interiøret jeg heller!! Mine tanker den gangen gikk mot å få tak i et nytt (brukt) interiør, helst fra tyskland (billigere og større utvalg), men NBS har jo bl.a et Colour consept int liggende. Vi snakker jo da en pris litt høyere enn litt tekstil spray, men resultatet vil jo garantert bli bra. Må da være en del polo interiør liggende hos norske skraphandler, folk med polo kræsjer også en gang i blandt! :) Siter - Audi 80 B4 x VW Corrado G60 1991 x -VW Boble Roadster cab 1972 x - Chevrolet G20 Starcraft 6.2D (fet russebil!) http://www.studio84.tk x -VW Golf IV 1.6 1999 x -Honda prelude 2.0i 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjepson Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 synes bare det er litt drøyt hos NBS med 12000 for concept interiør... Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 syns du skal beholde det jeg :) er jo ikke hver dag man ser slikt.. sjøl om det ikke var pent liksom.. så syns jeg det var litt stilig.. akkurat som fire and ice :) Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 Originally posted by mjepson synes bare det er litt drøyt hos NBS med 12000 for concept interiør... samme pris for golf eller? setene fremme, bak og dør sidene? da er ikke 12k så dyrt viss det er sort skinn :) Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 Synes definitivt du skal beholde interiøret, men du kan nok få endel for det ved salg. Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VWfanatic Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 12000kr var vel kanskje litt i drøyeste laget, men nå er ikke NBS kjent for å være billigst i byen da... Så med litt tolmodighet og tid til å lete burde det dukket opp noe brukans for en rimeligere penge. Eller så går det jo an å trekke det om, vet ikke hvor mye en salmaker skulle hatt for det jeg? noen som vet? da får man det jo akkurat slik man vil ha det også... mener å huske det var blått/sort det på NBS, og var bare til Polo, men de har et Recaro interiør fra Golf GTI som jeg kikka på da jeg hadde golfen, men syntes 16000kr el hva de skulle ha var fvel drøyt... Siter - Audi 80 B4 x VW Corrado G60 1991 x -VW Boble Roadster cab 1972 x - Chevrolet G20 Starcraft 6.2D (fet russebil!) http://www.studio84.tk x -VW Golf IV 1.6 1999 x -Honda prelude 2.0i 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 tenkt endel på å finne meg polo colour consept sine sportsstoler i sort skinn. er det mulig å få dem inn i golfen? Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VWfanatic Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 hva slags golf snakker vi egentlig I, II, III, IV el V? får jo sort CC interiør til golf III. Om det passer om hverandre vet jeg ikke, men har sett golf IV stoler i Polo 6n. Siter - Audi 80 B4 x VW Corrado G60 1991 x -VW Boble Roadster cab 1972 x - Chevrolet G20 Starcraft 6.2D (fet russebil!) http://www.studio84.tk x -VW Golf IV 1.6 1999 x -Honda prelude 2.0i 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 jeg har en III'er i fra 92. er så vandt med å poste i mkIII forumet at jeg glemmer å skrive hvilken type det er. men men, så vertfall en polo CC med sorte sports stoler i skinn. lille flisa meg satt som støpt i dem lol Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VWfanatic Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 skal ikke påstå noe, men CC stolene i III`er golf ser akkurat like ut, mulig de er større da, men fete er de hvertfall :) Siter - Audi 80 B4 x VW Corrado G60 1991 x -VW Boble Roadster cab 1972 x - Chevrolet G20 Starcraft 6.2D (fet russebil!) http://www.studio84.tk x -VW Golf IV 1.6 1999 x -Honda prelude 2.0i 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 tror der mer litt bredere ja, derfor jeg vil ha polo stolene ;) Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G_Yog Skrevet April 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 Jeg skal ha no blå silikonslanger og stæsj.. og da kræsjer det så jævli med rødt.. Forskjellig farger i motorrom og interiør.. nah.. vil ha litt mer helhet... ska inn no cobra stoler og... synes sølv å blått er mer knæsj.. Siter PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav! MantaB-82: Slædde :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg