tonymb Skrevet Mai 4, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2013 bilen min lager en del dunkelyder når jeg kjører på minimalt ujevn lyd. dunkingen er ikke der fks i fartsdumper. det høres ut som noe som slår i forstillinga. på verksted hørte di ingenting(sikkert noe med alderen på mekanikkerene og gjøre9:P for lyden er der! de eneste di kunne påpeke var litt slitt foringer i bærebrua. di er skifte for ca 2000km siden:P her om dagen skulle jeg strame mutterene til frammdekket, og da virka det som om hele dekket flytta seg med når jeg stramma? hva kan det være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mai 4, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2013 Jekk opp og se/lytt hvor det er slark i opphenget mens du beveger på det. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonymb Skrevet Mai 4, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2013 ska ta meg ein tur ut seinare og sjå på da:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Mai 4, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2013 Den beste metoden er trolig en slik "reistemaskin" som de har på de NAF teststasjonene jeg har benyttet for EU-kontroll. Da er det veldig lett å se hvor det er slakk. Jeg synes man må være veldig sterk for å klare å riste med håndkraft. Vet ikke om NAF tilbyr slik slitasjekontroll av forstilling, eller om man må bestille full EU kontroll. -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg