Gå til innhold

Innbrud i bilen min idag tidlig.

Ranger emnet

antheus

Anbefalte innlegg

Faen for noe pakk!

Idag tidlig kom noen seg inn i garasje anlegget her på Carl Berner og prøvde og stjele bilen min.

De har skåret hull i taket og klart og komme inn i bilen. Heldighvis er ikke bilen så enkel og tjuvkoble, så når de hadde holdt på en stund oppdaget en av naboene dustene. Han beskrev de som 4 utenlandske ungdomer, mest sansynlig Pakistanere.

Nytt tak er faen meg ikke billig på en cabriolet!!

Måtte bare skrive ut litt frustrasjon.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte dem brenne i helveteDevil anger2 onfiredevi angry

Ikke at jeg er rasist men du ser nå hvorfor mange er!!!

Forbanna møkka gjeng:mad:

Håper det ordner seg med bilen:)

Mvh

Ingen ting er som lukten av eskos, masse nydelige små rumper, og en halv liter med go gammel hjemmebrent:) Ring meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by antheus

Faen for noe pakk!

Idag tidlig kom noen seg inn i garasje anlegget her på Carl Berner og prøvde og stjele bilen min.

De har skåret hull i taket og klart og komme inn i bilen. Heldighvis er ikke bilen så enkel og tjuvkoble, så når de hadde holdt på en stund oppdaget en av naboene dustene. Han beskrev de som 4 utenlandske ungdomer, mest sansynlig Pakistanere.

Nytt tak er faen meg ikke billig på en cabriolet!!

Måtte bare skrive ut litt frustrasjon.....

Fytti grisen så forbanna man blir av å høre sånt, skamløse svin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke at folk tør bryte seg inn i spesielle/entusiast biler. Greit med en vanlig bil, den er forsikret, og eieren får igjen det som er ødelagt. Men oppdager en at noen bryter seg inn i bilen du har lagt ned 1000 arbeidstimer i kan det fort gå galt. Regner med det er mange her inne, inkludert meg som hadde mistet kontrollen fullstendig. Men tror nok ikke det hjelper stort. Slikt ubrukelig søppel kommer til å gå rundt i gatene å stjele for evig og alltid. Tror ikke jeg hadde angret et sekund resten av mitt liv om jeg hadde slått ihjel en biltyv. Og tror ikke noen hadde savnet dritten uansett:D

HATER sånne jævler så sinnsykt mye!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by aregar

Hvorfor tror du det?

Det kan like godt ha vært noen rusa folk..

Er vel ikke uvanlig i området...

Er noen små unger som leker at de er med i "walla schpaa snakka bambus"-gjenger av diverse slag i området Torshov/Carl Berner.. de ramponerer ting og er teite, tagger mye, men er vel egentlig ikke spesielt tøffe.

"The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994

"Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah

Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Nismo

Greit med en vanlig bil, den er forsikret, og eieren får igjen det som er ødelagt.

har en vanlig bil, har ikkje forsikret den mer enn det som e påbudt.. e det liksom greit om noen bryter seg inn i bilen min og stjeler min usle cd-spiller då? hvis det e sånn det skal være, får folk skrive i ruten på bilen om den e forsikret eller ei. større sjanse for at cabben til antheus e forsikret enn en sleten drittbil du finner i veikanten..

alle tyver burde vært sendt til helvete..

Bil: 07 Volvo V70

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by LoCDoG

har en vanlig bil, har ikkje forsikret den mer enn det som e påbudt.. e det liksom greit om noen bryter seg inn i bilen min og stjeler min usle cd-spiller då? hvis det e sånn det skal være, får folk skrive i ruten på bilen om den e forsikret eller ei. større sjanse for at cabben til antheus e forsikret enn en sleten drittbil du finner i veikanten..

alle tyver burde vært sendt til helvete..

Er nok ofte slik ja,

men det er også lettere og bryte seg inn i gamle skraphauger langs veien..

Stort sett er det nok like greit og ta delkasko på bilen med tanke på at det koster deg ikke mye mer enn 1000kr året ekstra og det blir fort verdt det om det skjer noe..

1997 Mercedes E 230 Classic

1998 Audi A8 2.5 TDI Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider