Espen Solheim Skrevet Mai 6, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2013 Hei,fekk for ett år siden ein sub woofer av ein kompis eg hjelpte og koble opp forsterker i bilen. Det står:pioneer/T16EU90-51F/8ohm/DT-0017008/made in china/ Den er 6.5" lurte på om noen har sett ein sånn tidligere. Sitter og tenker på og bruke den men er veldig usikker på om den er noe god. [ATTACH]38317[/ATTACH] [ATTACH]38318[/ATTACH] [ATTACH]38319[/ATTACH] [ATTACH]38320[/ATTACH] [ATTACH]38321[/ATTACH] Siter Peugot 407SW Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg) VW Golf IV(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Mai 6, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2013 Bruke den som sub? Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Solheim Skrevet Mai 6, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2013 Ja må vel invistere i ny sub,likte størreslsen på den eg. :-) Siter Peugot 407SW Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg) VW Golf IV(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Mai 6, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2013 Hva har du fra før av da? (høytalere) Og det er vel ikke i døra du skal bruke den? Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Solheim Skrevet Mai 6, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2013 Nei er ikke i døra,i bakdørene er det rockford fosgate punch kompsett. Fremme er det orginale men skal inn focal kompsett etterhvert,skal bare ha ein liten sub som skal monteres bak i bagasjerom. Har tenkt på aktiv,men har god tilgang på både material og skikkelig bordsag så eg vil bygge noe som forsvinner. Så har eg også ein groun zero ghza4120x liggende i boden med tilhørende kabler som eg tenkte og ha på fronsettene. Siter Peugot 407SW Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg) VW Golf IV(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg