Gå til innhold

Audi Concert A4 2009

Ranger emnet

ZynThraX

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har endelig blitt den stolte eier av en Audi A4 Avant 2009 (B8)

Denne har Audi Concert anlegg så vidt jeg har forstått det, har lest litt rundt på nett og har forstått det slik at det er mange forskjellige typer "anlegg" til disse bilene. Blir mer forvirret etter å ha lest alt :P

Men har kommet frem til at jeg har Audi Concert, ikke noe Navi eller Bluetooth.

Det jeg vet er at man kan bruke SD kort i spilleren, og at det skal være en AUX tilkobling under midt armlene.

(er det USB der og?)

Selger sa til meg at under der igjen gikk det ann å kjøpe noe ekstra som gjorde at man fikk bluetooth i tillegg?

Er dette mulig? Noen som har vært borti dette før? Evt må dette bestilles igjennom Audi forhandler eller finnes det andre typer?

(har bare på følelsen av at det ikke er særlig billig hos Audi)

Audi A4 Avant B8 2.0 TDI 2008 (143hk)

Tidligere hatt :

Honda Accord 2.0 EXi 1992 (133hk)

VW Passat 1.9 TDI 2001 (110hk)

Audi A4 B6 1.9 TDI 2002 (131hk)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har nok Concert ja, for Audi Multimedia har både navi, blåtann og kontroller rundt girspaken.

Bang&Olufsen ville du fort sett om du hadde :)

På det resterende du spør om så vet jeg ikke om det ble forandring fra 2009 til 2012, på 2012 med MMI er det ihvertfall i hanskerommet tilkoblingsmuligheten er via AMI, disse kablene koster ca 500,- hos møller, vet faktisk ikke om disse er mulige å få tak i som uorginale.

Endret av Jesper1201

Bilforumet.no
Super Moderator

PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Concert er det det samme som AMI?

Har lest så mye rart på google de siste dagene, hvor jeg leste da at concert ikke var samme som AMI.

Tidligere hatt :

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, så AMI er altså da ekstra utstyr?

Jeg er usikker på om bilen faktisk har dette.

Fikk bare beskjed om det at var tilkobling for AUX i midt armlene, og under der skulle det være mulig å koble til ekstra sånn at man fikk bluetooth? Hørt om dette før?

Tidligere hatt :

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet jeg har vært innom en forumside i England om dette med tilkobling under armlenet, men jeg vet ikke om det var standard eller ettermontert. Hvis du har AMI vil du se en avlang kontakt i hanskerommet på "veggen" mot høyre :)

Bilforumet.no
Super Moderator

PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, da skal jeg se etter dette i morgen når jeg henter bilen :D

Audi centeret må vel vite hva det er hvis det ikke er AMI i hanskerommet, så får høre med de evt hvis jeg ikke finner ut at det :D

Har svært gjerne lyst å ha muligheten til å koble til mobilen til anlegget slik at jeg kan spille av musikk og handsfree :D

Tidligere hatt :

Lenke til kommentar
Del på andre sider