bi a op Skrevet Mai 7, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2013 Skal kjøpe bil. Selger er privat person og spørr om hvilken info han skal gi meg for bankremisse. Skal til banken i morgen, så hvilken info må han oppgi til meg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Mai 7, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2013 https://www.dnb.no/privat/nettbank-mobil-og-kort/betaling/bankremisse.html Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EaglePilot Skrevet Mai 7, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2013 Jeg pleier å betale med direkte overføring fra bank til bank på nettbank, hos selger etter at jeg har sett/testet/sjekket bilen og er fornøyd med det jeg kjøper - (eller motsatt om jeg eventuelt er selger ....). Dette er etter at alle papirer er sjekket og underskrevet, inkluding salgskontrakt der ALT står svart på hvitt, skal ikke være noen muntlige avtaler !!!! Siter Dersom alle alltid ville ha det beste, ville alle kjøre amerikansk bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bi a op Skrevet Mai 8, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2013 (endret) Jeg pleier å betale med direkte overføring fra bank til bank på nettbank, hos selger etter at jeg har sett/testet/sjekket bilen og er fornøyd med det jeg kjøper - (eller motsatt om jeg eventuelt er selger ....).Dette er etter at alle papirer er sjekket og underskrevet, inkluding salgskontrakt der ALT står svart på hvitt, skal ikke være noen muntlige avtaler !!!! Jeg mener altså adresse, navn, tlf. Hva trengs på remissen. https://www.dnb.no/privat/nettbank-mobil-og-kort/betaling/bankremisse.html Det jeg spør om står ikke der. Må tro jeggjirde an kjapp googling jeg også før jeg lagde den tråden. Takk for svar og bump. Endret Mai 8, 2013 av bi a op Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Mai 8, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2013 Kan du ikke bare kontakte banken din da så får du svar med en gang Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg