jørn bergflødt Skrevet April 5, 2004 Rapporter Share Skrevet April 5, 2004 Hei. Har prøvd febrilsk å ringe de i flere dager, men er bare opptatt. Har sendt mailer oxo, men uten hell. Er ikke noen a dere som bor i nærheten, som kunne sjekket om der levere felg pakke i RS6 felg til 9950,- a? Har vært i kontakt m de på mail tidliger i år, og da sa de de gjorde det! Og om de har på lager, for vil hente i dag!!:D :D Siter 06 Audi A4 Avant 2.0TDIQ S-Line Protected Movement - with Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dice Skrevet April 5, 2004 Rapporter Share Skrevet April 5, 2004 http://www.dekkbaronen.no 18" RS4 m. 225/40x18 Nokian dekk (Audi,Passat,WW,Seat,) til 9950 stod det på nettsiden deres. Nytter ikke å ringe, du får heller bare møte opp og kjøpe de. De ettersender sikkert hvis de ikke har noe på lager. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet April 5, 2004 Rapporter Share Skrevet April 5, 2004 Et annet tips er vel å tenke litt før alle andre... Var det for litt under ei uke sia og da var det stappfullt med folk der... Kjøpte felger der for litt over en mnd sia og da var det stille som i grava.. :D Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn bergflødt Skrevet April 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2004 Greit nok det, men er ikke alle som er økonomisk uavhengig, og bare kan ta det på strak arm. Men skulle jeg hatt noen sure 15" til en jetta, så skulle vel jeg klart det oxo:D :D Får nok bare ta turen da veit dere gutter, og trekke KØ lapp:mad: Veit de har RS4 til 10000,- men var snakk om RS6 til den prisen. Siter 06 Audi A4 Avant 2.0TDIQ S-Line Protected Movement - with Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet April 5, 2004 Rapporter Share Skrevet April 5, 2004 Originally posted by jørn bergflødt Greit nok det, men er ikke alle som er økonomisk uavhengig, og bare kan ta det på strak arm. Men skulle jeg hatt noen sure 15" til en jetta, så skulle vel jeg klart det oxo:D :D Får nok bare ta turen da veit dere gutter, og trekke KØ lapp:mad: Veit de har RS4 til 10000,- men var snakk om RS6 til den prisen. Haha... Du får stikke å kjøpe noen sure 15" da vettu så kan du ta det på strak arm... ;) Kølapp har de ikke... Det får du i kassa faktisk... Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn bergflødt Skrevet April 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2004 Originally posted by vwfreak Haha... Du får stikke å kjøpe noen sure 15" da vettu så kan du ta det på strak arm... ;) Kølapp har de ikke... Det får du i kassa faktisk... Kan ikke du "glassblåse" et par til meg a??:D Hehhe... Får håpe på go vær og ta meg en tur da, m eller uten kø lapp. Ingen som skal innom der å kan sjekke a? Siter 06 Audi A4 Avant 2.0TDIQ S-Line Protected Movement - with Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet April 5, 2004 Rapporter Share Skrevet April 5, 2004 Originally posted by jørn bergflødt Kan ikke du "glassblåse" et par til meg a??:D Hehhe... Får håpe på go vær og ta meg en tur da, m eller uten kø lapp. Ingen som skal innom der å kan sjekke a? Pris på 18" RS6 mener du?? Hørte på 18" og da hadde han bare RS4 felgene da... Skulle ha 9995 kr el noe.. Må vel gå an å komme igjennom på tlf... Ringe,legge på,ringe,legge på osv... Sendt deg en PM... Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
911ruf Skrevet April 5, 2004 Rapporter Share Skrevet April 5, 2004 kan skaffe rs6 i 18" ved interesse....... pris kommer an på dekkvalg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 5, 2004 Rapporter Share Skrevet April 5, 2004 sendte mail på natten..fikk svar dagen derpå før kl 09..ringte rundt 16tiden..ett par ganger og fikk svar...og dette var på fredag.. Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn bergflødt Skrevet April 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2004 Originally posted by 911ruf kan skaffe rs6 i 18" ved interesse....... pris kommer an på dekkvalg Hva er det billigste du kan skaffe a og åssen dekker det? Blir vel ikke no sharif pris uanset vel?;) Siter 06 Audi A4 Avant 2.0TDIQ S-Line Protected Movement - with Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BOS Skrevet April 6, 2004 Rapporter Share Skrevet April 6, 2004 Blå ring har de samme prisene på RS4 og RS6 som sharif, og der går det å få service.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TIMMEY!!!! Skrevet April 6, 2004 Rapporter Share Skrevet April 6, 2004 Originally posted by BOS Blå ring har de samme prisene på RS4 og RS6 som sharif, og der går det å få service.... Jasså? Har du noe tlf.nr til dem? Siter Det koster å være kar.... :D Så mye styling...så lite penger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn bergflødt Skrevet April 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2004 Originally posted by BOS Blå ring har de samme prisene på RS4 og RS6 som sharif, og der går det å få service.... BOS, javel?? Har jo blå ring der jeg bor, så tror du det gjelder hele blå ring kjeden lissom?? Siter 06 Audi A4 Avant 2.0TDIQ S-Line Protected Movement - with Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BOS Skrevet April 6, 2004 Rapporter Share Skrevet April 6, 2004 Prøv å slå opp på Dekk sjekk i Askim? Der har de hvertfall gått med de prisene. Veit ikke om de gjelder andre Blå ring kjeder, men hør men Dekk sjekk! Jeg kjøpte noen momo felger der for noen år siden til en meget gunstig pris. Ring å sjekk!!!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slim! Skrevet April 6, 2004 Rapporter Share Skrevet April 6, 2004 Originally posted by wicky124 sendte mail på natten..fikk svar dagen derpå før kl 09..ringte rundt 16tiden..ett par ganger og fikk svar...og dette var på fredag.. Jeg sendte han en mail 29.3 og har enda ikke fått noe svar. Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg