Dawg Dee-Lux Skrevet April 6, 2004 Rapporter Share Skrevet April 6, 2004 Gnir meg i henda på hans vegne hver gang jeg er der oppe, nå har han pinadø køvakt på parkeringsplassen sin :D Kom tidlig på morran, eller rett før stengetid 19:00 var tipset vi fikk i dag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
911ruf Skrevet April 7, 2004 Rapporter Share Skrevet April 7, 2004 Originally posted by jørn bergflødt Hva er det billigste du kan skaffe a og åssen dekker det? Blir vel ikke no sharif pris uanset vel?;) kan levere dette i 18": med sonar ns1:9995,- med pirelli p7000:10995,- mvh jens Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn bergflødt Skrevet April 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2004 Originally posted by 911ruf kan levere dette i 18": med sonar ns1:9995,- med pirelli p7000:10995,- mvh jens Sonar ja. åssen mønster er det på de a og hva tror du om slite styrke å sånn? Hvem produserer de a? Og hva tror du om fraktpris til Horten? Siter 06 Audi A4 Avant 2.0TDIQ S-Line Protected Movement - with Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
911ruf Skrevet April 7, 2004 Rapporter Share Skrevet April 7, 2004 Originally posted by jørn bergflødt Sonar ja. åssen mønster er det på de a og hva tror du om slite styrke å sånn? Hvem produserer de a? Og hva tror du om fraktpris til Horten? treadwear på 280,produseres av yokohama,frakt kr 500 til horten mvh jens Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn bergflødt Skrevet April 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2004 Originally posted by 911ruf treadwear på 280,produseres av yokohama,frakt kr 500 til horten mvh jens Hørtes bra ut detta da Jens. Mest int i å få det billig, så blir Sonar i alltilfelle da. Men ser at til litt etter påske, for blir jo ikke no leveranse før det uansett? Så ringer jg der etter påske om det blit aktuellt. Det der de 5 eika RS6 felgene vi snakker om. Og de blir ferdig på felg og avbalansert? Og hvor lang tid tarfrakten a? Jørn Siter 06 Audi A4 Avant 2.0TDIQ S-Line Protected Movement - with Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
911ruf Skrevet April 8, 2004 Rapporter Share Skrevet April 8, 2004 Originally posted by jørn bergflødt Hørtes bra ut detta da Jens. Mest int i å få det billig, så blir Sonar i alltilfelle da. Men ser at til litt etter påske, for blir jo ikke no leveranse før det uansett? Så ringer jg der etter påske om det blit aktuellt. Det der de 5 eika RS6 felgene vi snakker om. Og de blir ferdig på felg og avbalansert? Og hvor lang tid tarfrakten a? Jørn jeppjepp,er bare di som er rs6,ferdig omlagt og balansert ja:) bare pling på det ja:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn bergflødt Skrevet April 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2004 Originally posted by 911ruf jeppjepp,er bare di som er rs6,ferdig omlagt og balansert ja:) bare pling på det ja:) Hallo igjen jens! Fått nettsiden sånn litt oppe å gå nå? Regner med at jeg bestiller RS6 felgene a deg jg, for får ikke no konkret svar a Sharif når de får inn de felgene!!:mad: Men kan du levere pakke i 18" til 9995,- men nokian sånn som de eller er det bare m sonar? Og hvor lenge etter bestilling får jg felgene? Til horten? Jørn Siter 06 Audi A4 Avant 2.0TDIQ S-Line Protected Movement - with Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
911ruf Skrevet April 17, 2004 Rapporter Share Skrevet April 17, 2004 hei, kun di jeg har til den prisen nå,men leveringstid er 3-4dgr...kan levere med bf goodrich til 10995,- hvis det heller er av interesse mvh jens Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn bergflødt Skrevet April 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2004 Originally posted by 911ruf hei, kun di jeg har til den prisen nå,men leveringstid er 3-4dgr...kan levere med bf goodrich til 10995,- hvis det heller er av interesse mvh jens Men kan ikke du sende meg en PM m konto nr jg skal sette inn penger på da eller åssen gjøres dette?? Og da må jo jg altså betale 10500,- men frakt? For som du skrev oppe i tråden frakt til horten 500,- Følger m bolter oxo eller, og en blem? Er til en 98 A4 avant! Siter 06 Audi A4 Avant 2.0TDIQ S-Line Protected Movement - with Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedy Skrevet April 17, 2004 Rapporter Share Skrevet April 17, 2004 Jeg har begynt å jobbe på sharif nå. Skulle egentlig sitte å svare på mailer og ta telefonen. Nå som det er sesong kan jeg bare fortelle at vi er i snitt 3 personer bak disken fra 08:00 til 19:00 hver dag, enda står det over 10 personer i kø 90% av tiden. I tillegg har vi 6(?) telefonlinjer inn som konstant ringer og vi har 500 uleste mail annen hver dag. Dette er grunnen til at vi ikke får svart på i nærheten av alle henvendelser. Dette er jo selvfølgelig synd, men vi har valgt å prioritere de i butikken først. Tommy kunne selvfølgelig annsatt nok folk til å ta seg av alle henvendelser i sesong, men det hadde endt med at han måtte permitert noen i en del at året. Håper folk smører seg med tolmodighet og prøver igjen. Og hvis dere skal ha håp om å komme igjennom må dere prøve ca kl 8 om morgenen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
911ruf Skrevet April 18, 2004 Rapporter Share Skrevet April 18, 2004 Originally posted by Speedy9 Jeg har begynt å jobbe på sharif nå. Skulle egentlig sitte å svare på mailer og ta telefonen. Nå som det er sesong kan jeg bare fortelle at vi er i snitt 3 personer bak disken fra 08:00 til 19:00 hver dag, enda står det over 10 personer i kø 90% av tiden. I tillegg har vi 6(?) telefonlinjer inn som konstant ringer og vi har 500 uleste mail annen hver dag. Dette er grunnen til at vi ikke får svart på i nærheten av alle henvendelser. Dette er jo selvfølgelig synd, men vi har valgt å prioritere de i butikken først. Tommy kunne selvfølgelig annsatt nok folk til å ta seg av alle henvendelser i sesong, men det hadde endt med at han måtte permitert noen i en del at året. Håper folk smører seg med tolmodighet og prøver igjen. Og hvis dere skal ha håp om å komme igjennom må dere prøve ca kl 8 om morgenen. har ikke forandret seg mye etter jeg og radni var der da:)hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrControl Skrevet April 18, 2004 Rapporter Share Skrevet April 18, 2004 speedy 9 : kan du sjekke hvor mye asa felgene w24 og fr4 kommer på i pris i dim 17x10 bak og 17x8,5" framme. har prøvd og ringe dere VANVITTIG mye , og sendt mange mail uten svar.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg