1997polo Skrevet Mai 7, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2013 Hei ! Jeg har en Golf 2 1,8 91 mod. Den har høye klakkelyder i forstillingen når jeg kjører på ujevn vei. Merket lite til dette med vinterdekk på, men det er mye værre etter at somerhjul ble satt på. 185/60-14. Jeg har byttet begge endeledd, bærekuler og byttet foringer på stabilisatorstaget som går ned i bærearmene. Kan dette komme av at foringer i bærearmer er slitte ? Er det noen som har vært borti dette ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mai 7, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2013 Kan komme av slitte foringer i bærearmene ja, men like gjerne av defekte dempere. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1997polo Skrevet Mai 7, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2013 jeg skal sjekke dempere også... takker for svar.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mai 7, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2013 Om "spesialmutteren" over fjærbeinslageret (nr 10) er løs så vil det lage mye ulyd, bare et tips. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg