Sindre S Skrevet Mai 8, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2013 Min bil: 1999 Audi A6. Kjørecomputer har pikselfeil. Når bilen er kald ser kjørecomputeren bra ut, men når bilen begynner å bli varm, blir noe piksler borte. Er det mulig å bytte ut bare skjermen, eller må speedometer og alt byttes ut? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smbob Skrevet Mai 9, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2013 Min bil: 1999 Audi A6. Kjørecomputer har pikselfeil. Når bilen er kald ser kjørecomputeren bra ut, men når bilen begynner å bli varm, blir noe piksler borte. Er det mulig å bytte ut bare skjermen, eller må speedometer og alt byttes ut? Hei. Vet at det på A3 2002 mod er mulig og bytte selve displayet til kjøecomputer. Dette også likt det som min A6 2002. Om dette er likt det som sitter i din bil, vet jeg ikke. Det krever en stødig hånd og litt lodding. Så en annonse på Finn, kode 40212331, som gjelder bytte av display. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Solheim Skrevet Mai 9, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2013 Se om ebay ha display om du kan lodde selv :-) Siter Peugot 407SW Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg) VW Golf IV(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre S Skrevet Mai 10, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2013 Det er vel ikke så mye forskjell på en 1999 og en 2002 A6? Lodding blir ikke noe problem. Fant mye på ebay til helt ok priser, så da bestiller jeg nok derfra etterhvert. Takk for svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heenster Skrevet Mai 10, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2013 Disse er enkle og bytte. Men får du kjøper deg ny, hva med og lodde den først. Sjelden at det er skjermen som er ødelagt ;) Siter 98 Audi A6 Avant 4B,C5 2,4 30V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre S Skrevet Mai 10, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2013 Jeg skal ihvertfall ta ut instrumentpanelet først for å se om jeg ser noe feil bak ved skjermen. Så da kan det være en "kontakt-feil" siden pikslene forsvinner etterhvert som bilen blir varm? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ævdi s6 Skrevet Juni 22, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2013 Fant du ut noe mer her? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg