autowern Skrevet April 5, 2004 Rapporter Share Skrevet April 5, 2004 Moddet en Mazda 6 her, men jeg synes jeg ødela hele bilen med å skifte fargen. Fikk ikke til å rette opp feilen heller.... Men hva kan jeg gjøre bedre ved min neste mod?. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej1 Skrevet April 5, 2004 Rapporter Share Skrevet April 5, 2004 Synes den er bra :D Men du burde kanskje finne felger som passer inn og ikke er så flate og lyse i forhold til bilen. Og senke bilen. Men elelrs bra ;) Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autowern Skrevet April 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2004 Lønner seg kanskje å sette på felgene til slutt?...etter lakkeringen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej1 Skrevet April 5, 2004 Rapporter Share Skrevet April 5, 2004 ja det gjør du jo som du vil med:) Men felgene må ha litt samme vinkel som hjulet. Du må prøve å vri litt på dem og få dem riktig inn og noen som ikke er helt flate. Så kan du stille litt på kontrast og sånn så felgene ikke blir for lyse eller for mørke. Ellers så gjør du kjempe arbeid :D Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autowern Skrevet April 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2004 Takker så mye:-) Moro at det funker... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg