Gå til innhold

Kjøp av Audi A4 1.9tdi, 1.8t, 1.8, 1.6. trenger hjelp

Ranger emnet

Jesper Pettersen

Anbefalte innlegg

hei!

har sett mye på audi a4 i det siste, men jeg har ikke så mye anelse på om det er bra bil. har sett mye på den under her, men trenger hjelp.

er tdi noe bra?

km stand, er den ganske høy og har det mye å si på bilen og alderen? da mener jeg tdi'en. men også de andre bilene. er det en bil som kan gå en stund til? han sa at den trengte et oljeskift iår.

håper på noen svar! :)

Audi A4 1.9 TDI EU 2015! 2001, 229*231 km, kr 47*500,- -

Audi A4 1.6 2000, 219*000 km, kr 31*530,- -

Audi A4 EU ok Ny reggreim 2001, 250*000 km, kr 33*530,- -

Audi A4 1.8 EU/OK 2000, 220*000 km, kr 28*530,- -

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=41208622

Endret av Jesper Pettersen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høy kmstand på 230? hoho, min er på 330 nå og "Stil going strong" :) Om man passer bra på bilen så går de langt, iallefall TDI

1.6 er en slapp bil. Grei og billig, men ingen racer. Du må nesten planlegge en forbikjøring i god tid + ta i god fart.

1.8 er en helt kurant motor. Drar helt fint

1.9 TDI er jo billig å kjøre med da. Min A6 har jeg fått ned på 0.37 på langkjøring med fullbil.

Om bilen har god servicehefte, og fått litt olje vær 10-15tusen km så har du bil lenge. Var jo ikke så ille km stand på de du linker til heller.

Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hk
Prosjekt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjører du litt langt så bør du vel helst velge diesel,

men er det mere småkjøring / bykjøring synes jeg 1.8 bensin er behageligere.

1.6 bensin er OK til bedagelig kjøring på flatmark.

1.8T er mest morsom men kan bli litt dyrere i vedlikehold.

--

Lenke til kommentar
Del på andre sider