Haris Pervaiz Skrevet Mai 10, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2013 (endret) Hei Da har jeg endelig fått meg komplett blokk fra AEB motor, med H-rårder Veiv ble kontrollert av motorteknikk i fjor sommer og blokk ble honet. Jeg kan ikke så veldig mye og har lyst til å prøve meg frem ^^ hadde vært fint med bilder eller linker til hvordan jeg skal gjøre. her er ihvertfall start Blir nok langtids prosjekt i utrygge hender ^^ bildet av blokka Målet er rundt ca 550 hk 600+nm Teknte å starte med å bestille -stempelringer -rådelager -aksialllager -fremre veivbolt -slipesett -nye topplokksbolter -bunnpakningssett Noe mer jeg kan bestille med å starte fra blokka ? Endret Mai 10, 2013 av Haris Pervaiz Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c20let2k Skrevet Mai 11, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2013 Du trenger nok noen andre stempler med lavere komp for en slik effekt.. ARP bolter i topp, toppakning fra foreks cosmetic osv.. Du sikter meget høyt i effekt i allefall for og være en nybegynner, samt håper du vet hva kostnaden på noe slikt fort havner på.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haris Pervaiz Skrevet Mai 11, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2013 Blir JE 82mm smidde stempel 8,5:1 comp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg