h1rik11 Skrevet Mai 11, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2013 Hei. Jeg har en Volvo C30 2.0TDI som har begynt å fuske/rykke ved lave turtall og når jeg kjører over 120km på motorvei. I mellomregisteret drar den som den skal. Noen som har en ide om hva det kan være? Bilen har gått 105.000. Dieselfilter har vært nevnt i tillegg til turboras. Dette er en bil eksen min har disponert og den skal selges. Drittkjipt å få den igjen sånn. Håper det ikke er turboras. På forhånd takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flatpedal Skrevet Mai 11, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2013 Kan være tett partikkelfilter. Prøv å blåse motoren rein (legg den på ca 4000 rpm i minst et kvarter). Siter Klikk Liker ute til høyre hvis du liker dette innlegget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Mai 11, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2013 Hvis PDF hadde vært tett ville du fått opp feilmelding i instrumentpanelet. Heller mer mot at det kan være EGR som er full av koks. Evt. noen dyser som kan være i ulaget. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg