firelude Skrevet Mai 12, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2013 Hei folkens ! Da har jeg fått hjem min nyinnkjøpte 520 IA - 02 mod. Går ....ikke greit...synes det er som å kjøre en "gummimotor". Virker som det mangler minst 50 hk , jada jeg vet bilen veier ca 1600-1700 kg. er det noen som har testet slik elektroninsk tuning ? Kom over noe på nettet som lover ca 35 hk økning.....på bensinmotor uten turbo..??...Skal putte på KN-filter så får me sjå... Blir det ikke noe bedre blir det et kort bekjentskap...hmmmm....skulle kanskje handlet diesel bimmer....hmmm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geir Skrevet Mai 20, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2013 35hk økning uten en form for porting eller tvangsmating( kompressor eller turbo), er nok helt uaktuelt. Kn filter går som lydtrimming og ikke noe annet :) Siter E39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
otis Skrevet Juni 28, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2013 Sikker på at bilen din er helt frisk da? Hvilket forbruk har den foreløpig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg