bi a op Skrevet Mai 12, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2013 Ønsker en lukket kasse for mine to 10". Vil det passe i bilen min? Hvem i Rogaland kan lage dem :angelsmili: Audi A3 1.8t 8L 1999 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Mai 13, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2013 Du gir deg ikke med disse billige 10" elementene nei.... ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bi a op Skrevet Mai 13, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2013 Jeg var nødt, det var mitt kall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Europcar Skrevet Mai 13, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2013 Hvorfor ikke bare kjøpe deg en ferdig kasse da? Eller som jeg har nevnt til deg tidligere så bygger Eikens Bilstereo custom for deg :) Siter Mvh Stine Hansen Kjører en 1994 Audi S6 4.2 og en 1999 Audi A6 2,4 Girl Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bi a op Skrevet Mai 13, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2013 Hvorfor ikke bare kjøpe deg en ferdig kasse da?Eller som jeg har nevnt til deg tidligere så bygger Eikens Bilstereo custom for deg :) Har lyst på håndlaget kasse, sparer penger. Største problemet mitt er å designe platene, etter det er det å skjære dem ut :s Har også en følelse av at det blir bedre lyd enn i ferdige kasser. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Mai 13, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2013 Har lyst på håndlaget kasse, sparer penger. Største problemet mitt er å designe platene, etter det er det å skjære dem ut :s Har også en følelse av at det blir bedre lyd enn i ferdige kasser. Din lokale byggmakker eller lignende skjærer ut etter mål for deg, så det er ikke noe problem... Men du går litt mot deg selv og din musikk når du kjøper 2stk 10", men det er du kanskje klar over? En ferdigkasse funker fint når det er snakk om lukket kasse, og ta gjerne en som er litt større enn anbefalt til de elementene, så kanskje du oppnår litt av det du er ute etter ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bi a op Skrevet Mai 13, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2013 På det første bildet står det tre alternativer til kasser. Vil den største foreslåtte kassen få plass i min bil? Trenger mål på kassen før uka er omme :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Mai 13, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2013 1.1cft = 31.1 liter, så en kasse på totalt 62-63 liter burde du lett få plass til, det er jo ingen ting ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bi a op Skrevet Mai 13, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2013 1.1cft = 31.1 liter, så en kasse på totalt 62-63 liter burde du lett få plass til, det er jo ingen ting ;) Okei takk :D http://www.bilforumet.no/kjop-og-salg/bilstereo-til-salgs/bilstereo-onskes-kjopt/304996-tegninger-basskasse-og-koblinger.html#post2971121 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg