Skillz2k Skrevet April 5, 2004 Rapporter Share Skrevet April 5, 2004 Hvordan i 2K stiller jeg klokken på GTI'n min? Vet jeg kan vente til midnatt og ta av pluss polen da men jeg er svært sjelden i garasjen rundt midnatt. Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet April 5, 2004 Rapporter Share Skrevet April 5, 2004 Er det ikke to bitte små hull under eller over klokka?? Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet April 5, 2004 Rapporter Share Skrevet April 5, 2004 gratis tips: nål 1 par øyne som virker lyskilde .. kombiner de ovennevnte, og du kan kontrollere tiden! Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet April 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2004 De satt på hver sin side over klokken Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg