Subsuki Skrevet Mai 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2004 Schmidt VN-line Durchrom...eller Breyton Magic passer fett til M3`en. Utseendemessig synes jeg du bør la den være...sett på skikkelig understell. Noe du kan vurdere er AC schnitzer short shift kasse...heeeelt genialt! yummy yummy yummy yummy yummy yummy yummy yummy Siter ***Orji*** 1991 E34 M5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrControl Skrevet Mai 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2004 Har nå fått meg hjul. rondel 58 17x10 og 17x8.5". Det jeg nå sliter litt med er subbing. noen som vet hvor mye m3 e36 er senket originalt, og hva fjører og dempere jeg kan hive på bak for å få ræva opp 1" og STIVERE. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mai 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2004 Originally posted by MrControl Har nå fått meg hjul. rondel 58 17x10 og 17x8.5". Det jeg nå sliter litt med er subbing. noen som vet hvor mye m3 e36 er senket originalt, og hva fjører og dempere jeg kan hive på bak for å få ræva opp 1" og STIVERE. Bilder!! :) Coilovers fra KW eller H&R? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subsuki Skrevet Mai 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2004 Kjøp disse som vinterfelger da... Siter ***Orji*** 1991 E34 M5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Mai 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2004 ESS Kompressorkit? Custom turbokit? Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3ess/nos Skrevet Mai 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2004 M3 coupe er senka 20mm i forhold til vanlig coupe.jeg har satt på gule koni og eibach fjører(senker ca 30mm).kjører 18x8.5x255 bak men det subber ingenting.har valsa bak og stillt demperne på stivest.er stiv som en stokk og subber ingenting! Siter 1994 M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuneH E30 Skrevet Mai 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 Dette ville jeg Gjort: Ha felgene du har! Valse MYE(Varme opp og dra skjermene skikkelig ut, lakken sprekker) Vals såpass mye at du tar den "rette" knekken på skjermene+++ Ny lakk(En cab kan ikke være så dyr å lakke, vertfall ikke viss du matter den ned selv...) Fikk pris på mellom 4-5k på en e30, viss jeg matta den ned selv. Høydejusterbart understell med "gule" Koni.(FK, H&R, KW) Dekk 215-40/225-40 Foran, 245-35/255-35/265-35 Bak. Priser: Valsing 1500,- Lakk(grunnarbeid selv) 5000,- Lakk(sette bort) 12000,- Understell fra 9000,- (Kosta vertfall mitt til e30, importert) Felger har du jo... Og der er RÅE! Mye har du igjen av cash!? Siter 83 Bmw 323(prosjektet) 87 Bmw 320i(til oppusing og eu ok) 88 Bmw 320i(totalt ribba, bare skallet igjen) x Sierra 2,0 (ihelkjørt, rundbulka og nå SPIKER) x 94 Ford Escort STV TD(Solgt) x Saab 99 (blir spiker neste uke) x 85 Bmw 316(spiker) Trenger du Bmw Deler? Ta kontakt, skaffer det meste.. BMW CCN Member BMW POWER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Mai 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2004 H&R justerbart, M3 felger, race-kat og carboninnsug.. Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.