zicoz Skrevet Mai 14, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2013 Trenger ett nytt par med signalkabler, og ser at C-quence er tilgjengelig hos de fleste nettbutikkene, og at de har en snasen kabel med to par+remote: c-quence dobbel 5,0m RCA 2xskjerm blå transparent - Eikens Bilstereo Hvordan er kvaliteten på C-quence kablene? Gjorde ett søk på forumet, og eneste som kom opp for C-quance var denne tråden: http://www.bilforumet.no/elektronikk/bilstereo/prosjekter/194532-primera-aka-demobil.html Hvor det ikke stod noe mer enn at det ble brukt C-quence kabler. Pdd består annlegget av: Focal Polyglass 165 v2 Alpine MRP-F200 4x75w forsterker Sony CDX-MP70 radio/cd Sony'en skal byttes ut om ikke så alt for lenge. Så er det greit å gå for C-quence, eller bør jeg heller gå for f.eks. noe fra Focal? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Mai 14, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2013 Funker helt fint det der, men som så mange andre så har du missforstått hva ledningen i midten egentlig er ment for, for det er ikke til remote nemlig... Den ledningen er men for å jordes i spilleren, og ligge løst baki eller jordes i forsterkerens jording ;) Det går selvfølgelig ann å bruke den som remote, men det er altså ikke det den er ment for i utgangspunktet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zicoz Skrevet Mai 14, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2013 Ah, takk skal du ha, da prøver jeg den. Er ikke rart mange missforstår når alle nettbutikkene selger den som "m/remote" :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Mai 15, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2013 Ah, takk skal du ha, da prøver jeg den. Er ikke rart mange missforstår når alle nettbutikkene selger den som "m/remote" :) Det er sant :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg