Brekki Skrevet Mai 16, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2013 Har hatt en bankelyd i forstillingen en stund nå, begynte først å merke den særlig på venstre side. Denne bankelyden har nå blitt enda sterkere og hvis jeg kjører over litt kraftigere dumper og hull i veien slår det skikkelig til og rattet kan begynne å riste kraftig og ofte vri seg litt over. Det kan også til tider knirke litt over fartsdumper. Har iløpet av feilsøkingsprosessen byttet; endeledd, bærekuler, "knirkestag", topplager og toppfester til dempere, samt ei knekt fjær. Noe av lyden(e) er vekk, men den kraftige bankelyden er der fortsatt. Planen nå var å bytte bærebruer, men tenkte å høre om noen hadde noen forslag først, før jeg brukte enda mer penger uten å løse problemet. Må også få tatt en forstillingskontroll asap, da dekket sliter skeivt, men vil gjerne ha alt i orden før den tid, så jeg ikke ender opp med enda en kontroll etterpå.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
båten Skrevet Mai 16, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2013 Foringene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brekki Skrevet Mai 16, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2013 Foringene Foringene i bærearmen? Fått et tips om at demperene kan være helt gåene. Vil det kunne gi slike symptomer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
123Lars Skrevet Juni 21, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2013 Hadde og en kraftig dunkelyd når jeg svingte kjørte i homper. Men byttet støtdempere så ble det borte, Hva med og høre med lokal verkstedet hos deg om en feilsøking kun på fremstillingen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg