RoXstedy Skrevet April 5, 2004 Rapporter Share Skrevet April 5, 2004 Hei og hå! Jeg har kjøpt meg en mazda mx5 2000 model. Og syns at fronten er litt for "snill".. Finnes det no "fanger eller leppe" til den.. har kikka litt rundt.. finner masse til mk1 men ikke til mk2.. noen som veit?? Mvh RoXstedy Siter 1983 VW Rolf Gti Kosebilen som skal bli strøken! ------------------------------ 1988 BMW 325 ix Kansje tilsalgs... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet April 5, 2004 Rapporter Share Skrevet April 5, 2004 dette er noe av det peneste jeg har sett ihvertfall er visst orginal mazda.. men får sikkert tak i pirat, eller orginal fra utland til fornuftig pris.. Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BRG'91 Skrevet April 12, 2004 Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 Må si meg enig med Hf der. Den orginale frontleppa er utroli fin. Siter Hva nå??? *Audi TT Quattro *Mazda MX-5 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg