Autofil OleM Skrevet April 5, 2004 Rapporter Share Skrevet April 5, 2004 Vi i bladet Autofil skal teste EVO 8, og trenger eksemplarer av de andre EVOene (RS, EVOII-VII) til et bilde. Har du/dere en, eller vet dere om noen som har? Hilsen OleM ole-martin.autofil@shf.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet April 5, 2004 Rapporter Share Skrevet April 5, 2004 Det finns a noen slike her, men trenger vel ikke to tråder om det :D Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet April 5, 2004 Rapporter Share Skrevet April 5, 2004 Finner dere min skal dere få ta så mange bilder dere vil ;) Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shyggen Skrevet April 6, 2004 Rapporter Share Skrevet April 6, 2004 Vet ikke om noen sånne men, dere kan få rævkjøre min MKIII når jeg får byttet motor på denne :) hehe Siter Shit happens, ALL the time :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svenna Skrevet April 7, 2004 Rapporter Share Skrevet April 7, 2004 Jeg vet om både Evo IV RS og EVO V RS, kan sette dere i kontakt med disse personene, bare å ringe meg på 98 23 96 04. Siter 01`Porsche 911 Turbo 04`BMW 530 DAT, konebilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet April 7, 2004 Rapporter Share Skrevet April 7, 2004 Blir bra detta! :cool: Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilSide Skrevet April 7, 2004 Rapporter Share Skrevet April 7, 2004 Dere var ikke tilstedet når Evo8`en herifra (ref andre Evo8-posten) var på østlandet? Hørte at Autofil var vel eneste bladet som ikke var tilstedet på pressevisningen? Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet April 7, 2004 Rapporter Share Skrevet April 7, 2004 Originally posted by VeilSide Dere var ikke tilstedet når Evo8`en herifra (ref andre Evo8-posten) var på østlandet? Hørte at Autofil var vel eneste bladet som ikke var tilstedet på pressevisningen? Det skjønner jeg ikke problemet med, de skal jo teste Evo 8 :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilSide Skrevet April 7, 2004 Rapporter Share Skrevet April 7, 2004 Hehe ... jeg bare spurte jeg :p (<- fikse en slik smiley?) Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet April 7, 2004 Rapporter Share Skrevet April 7, 2004 jeg vet om en Laurel som drar ifra Evo om det kan v're interessant. :) Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilSide Skrevet April 7, 2004 Rapporter Share Skrevet April 7, 2004 *kremt* Er den Laurellen "tilgjengelig" da? Har hørt litt annet jeg .... Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet April 7, 2004 Rapporter Share Skrevet April 7, 2004 Dem bygger ny n[ tror jeg. hehe. :D Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autofil OleM Skrevet April 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2004 Jepp, stemmer at vi ikke var på Rudskogen. Kjører litt vårt eget løp. Nå har vi 6,7 og 8. En usikker 5er (blåst turbo, pussig!?), og en firer som skal til ringen. Vi er fortsatt på jakt etter EVOer, 5er og eldre. Ta kontakt! Hilsen OleM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet April 7, 2004 Rapporter Share Skrevet April 7, 2004 Originally posted by Autofil OleM Jepp, stemmer at vi ikke var på Rudskogen. Kjører litt vårt eget løp. Nå har vi 6,7 og 8. En usikker 5er (blåst turbo, pussig!?), og en firer som skal til ringen. Vi er fortsatt på jakt etter EVOer, 5er og eldre. Ta kontakt! Hilsen OleM Nürburgring det er snakk om her? Kan jo bli tøft isåfall :cool: Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autofil OleM Skrevet April 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2004 Vi skal ikke dit, men 4ern. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg