gassrovdyret Skrevet Mai 19, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2013 Lurer på om biltema har lambdasonde som passer til 1.8T 99 mod ? APU motorkode. noen som har erfaring med lambdasonde fra biltema?:) er 4 pins kontakt på sonden. var veldig dyrt med original lambdasonde. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Solheim Skrevet Mai 19, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2013 Ja biltema ha universal 4pins men har bare hørt dritt om dem. Eg bestilte begge mine her,vett ikke eg motorkoden din men disse er til 1.8 110kw AEB/ANB/APU :1.8 110kW [AEB,ANB,APU] Oxygen Sensors: Lambda probe AUDI A4 (8D,B5) ser reservedeler24.co.no også har ein del lambdasonder så sjekk der også. Eg betalte 1600kr tilsammen(frakt+toll+MVA) for begge mine hos car-bock,her i norge hadde de kostet nærmere 5000kr Da var det skikkelige sonder ikke biltema 1års lambdasonde he he Siter Peugot 407SW Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg) VW Golf IV(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg