e321 Skrevet April 5, 2004 Rapporter Share Skrevet April 5, 2004 lurer på en ting... hvordan får dere felger og sånt til og passe når bildene er tatt i forskjellige vinkler? Altså hvordan roterer jeg ting? er som dere sikkert forstår nybegynner når det gjeller dette(syns bare bildene deres var så j*vli tøffe at jeg måtte bare prøve :D ) Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janson Skrevet April 5, 2004 Rapporter Share Skrevet April 5, 2004 ok..først så må du vite at en felg som er sett rett forfra kan aldri se helt ekte ut hvis du skal vri og bøye til rett vinkel i forhold til bilen. Finn da heller en felg som er tatt i samme vinkel.. men når du da skal vri, bende, bøye etc etc så trykekr du ctrl+T så kan du rotere og justere størrelsen, etter du har trykket ctrl+T holder du ctrl inne, da kan du "ta tak" i hjørnet og justere.. håper det hjalp litt...sliter du fortsatt eller med andre ting er det en mengde photoshop tutorials der ute..bare bruke gewgle.com det Siter Of all the things I've lost, I miss my mind the most. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet April 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2004 Takk for hjelpen! skal prøve å finne noen felger også jeg:D Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg