jonas 1994 Skrevet Mai 21, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2013 Jeg har en ford mondeo 2002 modell sedan, hvordan demonterer jeg midtkonsollen sånn at jeg får stramma håndbrekket mitt? håper på svar så kjapt som mulig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mai 21, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2013 Tror du må under bilen, og skru ned varmeskjoldet til eksosen. Da skal du komme til justeringen. Mange mondeoer har automatisk justering, men vet ikke om det gjelder din. Fant noe her: How to Adjust Handbrake Cable on Mk3 ? - Suspension / Wheels / Brakes / Steering (Mk3 Mondeo) - TalkFord.com Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Mai 21, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2013 Manuell justering kom først på 2003 modellen, så det er ingen grunn til å løsne midtkonsollen. Sjekk at kalippere og vaiere fungerer som de skal. Og på 03- sitter justeringen under Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg