erho81 Skrevet Mai 21, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2013 [ATTACH]38720[/ATTACH] Noen som har erfaringer med denne bilrampen fra biltema? Hvordan vil det gå å bruke disse om jeg har en dekkbredde på 235 og rampen er 210mm? Er det trygt å ligge under bilen når den står på disse? Mvh Erlend Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Mai 21, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2013 Vil vel bare stikke ut litt mer på siden. Få med deg noen til å guide deg opp mens du kjører opp. Sånn at du treffer bra. Jeg har selv sånne, har også 235 hjul. Men jeg setter under to støttebukker på vær side for å være på den sikre siden :) Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Mai 21, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2013 Tidligere tråd om samme ramper: http://www.bilforumet.no/andre_forum/annet-bilrelatert/285354-biltema-oppkjoringsramper.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjørnMaa Skrevet Juni 5, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2013 Jeg har slike. De er forsåvidt sterke nok, men nesten umulige å komme oppå. De glir unna, på tross av forhjulstrekk. Må binde et tau eller surrestropp i dem og kjøre over stroppen/tauet, slik at hjulet hindrer rampen å skli unna. Ellers er det bare å glemme det. Det er også for langt mellom "tverrliggerne", slik at det bremser når du kjører opp. Går an å sveise inn noen mellom de eksisterende. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg