SebAavik Skrevet Mai 21, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2013 Når jeg skal få ned vinduet går det perfekt ned, derimot hvis jeg skal prøve å få det opp igjen så bruker det ekstremt lang tid og vil tilslutt stoppe og så automatisk senke seg ned ca 4-5 cm. Dette var ikke et problem før jeg monterte nye høyttalere i min A3, 97mod (skrudde av og på dørpanelet). Dette er forøvrig passasjerdøra (har 3 dørs), mens førerdør-vinduet går fint opp, men lager en helvetes "hvine/skrike" lyd som får folk til å snu seg. Utrolig takknemlig for alle svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bi a op Skrevet August 21, 2013 Rapporter Share Skrevet August 21, 2013 Ville sjekket motorsaken til vinduet. Broken window? Window clips? Window regulator? or motor? Guide inside Vet ikke om vinduet bruker én bestemt motordel til å ta det ned og en annen til å dra det opp. Så dermed kan det jo være at opp mekanismen er blitt treg av kabler som kan ligge i veien og div. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet August 21, 2013 Rapporter Share Skrevet August 21, 2013 Kan være defekt vindusheis, disse blir slitt etterhvert. Men siden det skjedde når du tok av dørtrekket, kan det være du har montert noe feil. Sjekk spesielt skrapelista som går mot vinduet øverst... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg