SebAavik Skrevet Mai 21, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2013 Hei, jeg krasjet i et parkeringshus for noen uker siden og skrapte og bulket ganske greit opp siden av førerdøra mi (audi a3, 97mod) Det ser ut som om førerdøra har forskjøvet seg ca 5mm fremover, og hver gang jeg åpner døra sier det "BANG". Det som skjer er at døra krasjer inn i hjulbue-dekselet. Er det noen som vet hva jeg kan gjøre for å bli kvitt problemet, eller er dette en jobb for mekanikere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwvento Skrevet Juni 2, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2013 Du kan jo prøve og justere døren selv.Løsne på skruene som sitter på døren og dra den bakover igjen.I verste fall kan det være at festene dine må byttes.Da må du på et karosseriverksted...en mekaniker driver ikke med justering av dører... AutoIn kan hjelpe deg med dette;) Siter "Ingen ting er umulig,det er bare litt vanskeligere og få til" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Juni 2, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2013 Er nok bare dørhengslene som har gitt etter eller blitt forskjøvet. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SebAavik Skrevet Juni 5, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2013 Takk for svar dere! Skal prøve å løsne litt på skruene og prøve å skyve døra, hvis ikke det hjelper blir det fort en tur innom AutoIn! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg